کد خبر : 265
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 19:56

برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در بخش فشافویه

برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در بخش فشافویه
با حضور مردم و مسئولان مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهر حسن آباد بخش فشافویه برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  روابط عمومی بخشداری فشافویه، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام(ره)،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و باحضورسید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، کریم رئوف بخشدار فشافویه،درگاهی امام جمعه فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد ، کارشناسان بخشداری فشافویه، رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست آموزش و پرورش فشافویه، روسای ادارات بخش فشافویه،فرمانده حوزه بسیج شیخ کلینی ،فرمانده بسیج مرصاد، دهیاران تابعه، دانش آموزان ،بسیجیان و سایر مسئولین در جوار مزار شهدای گمنام واقع در محل مصلی حسن آباد برگزار گردید.

کریم رئوف بخشدار فشافویه سخنران این مراسم بیان داشت :انقلاب اسلامی ایران برای حرمت نهادن به ملت شریف ایران و برای بازگشت فرهنگ ملی و دینی ملت ایران تشکیل شد/امروزه یکی از نیاز های جامعه ما شناخت دشمن است.
وی  ضمن اشاره به رویدادهایی که در مقاطع مختلف تاریخ ۱۳ آبان را ماندگار ساخت تصریح کرد: ملت شریف ایران با استکبار ستیزی از شروع حرکت انقلاب تا به امروز برای  حفظ  اقتدار ملی و فرهنگ دینی تا پای جان ایستادگی کرده اند.
کریم رئوف شناخت ابعاد مختلف از دشمن را جزء نیازهای ضروری جامعه امروز بیان کرد و افزود: دشمنان ما با شگردهای مختلف و با نیرنگ برای سد کردن ادامه راه انقلاب تلاش می کنند. لذا نیاز است دشمن را بخوبی بشناسیم و برنامه های آنان را رصد کنیم.
رئوف با اشاره به ضرورت ادامه راه شهدا اظهار کرد: اکنون پرچم شهدا در دست جوانان است، آن‌ها باید دشمنان منافع ملت ایران را بشناسند.
ما این سرزمین را با تمام وجود و با تمام اقتدار و با بهره گیری از ایمان سرشار و زلال جوانان این سرزمین حفظ خواهیم کرد همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس فرزندان برومند این سرزمین حضور پیدا کردند و تا پای جان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند و از تمامیت ارضی جانانه دفاع کردند، از هویت انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.
بخشدار فشافویه درادامه افزود:در انتقال فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس به دانش آموزان و دانشجویان که سرمایه های اجتماعی بسیار گرانبهایی هستند نقش فرهنگیان و دانشگاهیان به عنوان پیش قراولان عرصه آگاهی بخشی بسیار موثر است و لازم است به عنوان یک راهبرد فرهنگی در دستور کار قرار دهند تا ملت پشت سر رهبری و همگام با خدمتگزاران حرکت کنند.
وی سپس به نقش آمریکا در تحریم پرداخت و بیان داشت: آمریکا سعی دارد با ایجاد تحریم علیه ملت ایران نقش نظام حاکمیت ملی را خدشه دار کند و نه تنها هویت انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده اند بلکه می خواهند موجودیت ایران را هم به چالش بکشند، با اعزام گروهک های تروریستی می خواهند امنیت را از مردم بگیرند و روند زندگی مردم را مختل کنند، بنابراین ما باید برای تجزیه و تحلیل در مواجهه با موقعیتهای مختلف دقت نظر داشته باشیم.
ملت ما برای بدست آوردن و حفظ استقلال، حریت و تمامیت ارضی هزینه های زیادی صرف کرده اند لذا همه ما از کوچک و بزرگ باید در کنار هم برای سربلندی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
حجت الاسلام میثم درگاهی نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه و امام جمعه شهر حسن اباد دیگر سخنران ا مراسم  ۱۳ آبان بود وی اظارکرد: امام خمینی فرمودند: «سیزدهم‌آبان یوم‌الله است، روز قدرت‌نمایی خداست» پس از این روز ما باید درس بگیریم.
در ادامه علی یزدی‌خواه نماینده مردم ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای‌ اسلامی اظهار کرد: رهبر ما می‌فرمایند شهیدان مظهر قدرت ملی ما هستند، شهید بهشتی می‌فرموند ما امروز به انتظار شهادت نشسته‌ایم تا فرزندان ما در آینده با افتخار زندگی کنند. بر این اساس ما یوم‌الله ۱۳ آبان را گرامی می‌داریم.
گفتنی است، در این مراسم گروه تواشیح ولایت، حرکات نمایشی باستانی، کیوکوشین‌ کاراته سبک KWF و سرود توسط دانش‌آموزان دبستان دخترانه ریحانه‌النبی اجرا شد.
در این مراسم مسئولین و دانش آموزان ضمن قرائت قطعنامه، با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.