کد خبر : 1989
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 14:25

ایجاد کمربندی حسن آباد و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی دو مطالبه مهم مردم بخش فشافویه

ایجاد کمربندی حسن آباد و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی دو مطالبه مهم مردم بخش فشافویه
ایجاد کمربندی شهر حسن آباد و تجهیز و تامین نیروی انسانی درمانگاه تامین اجتماعی دو مطالبه مهم مردم بخش فشافویه در دیدار مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهر حسن آباد فشافویه مطرح کرد.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از سایت بخشداری فشافویه، فیض اله امامی بخشدار فشافویه در دیدار مردمی دکتر کواکبیان و دکتر علیجانی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با مردم شهر حسن آباد و بخش فشافویه گفت: بخش فشافویه از ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی برخودار است، بزرگترین بخش در سطح استان تهران که صنعت، کشاورزی و دامپروری را به صورت  یکجا در خود جای داده است.
وی افزود: این جلسه با هدف بیان مسایل و مشکلات منطقه تشکیل شده است و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در بخش فشافویه دو مطالبه مهم، ضرورت ایجاد کمربندی شهر حسن آباد با توجه به عبور جاده ترانزیت و راه عبوری حدود ۱۷ استان کشور از این شهر و  تکمیل و تجهیز نیروی انسانی کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی حسن آباد باتوجه به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصدی ساختمان را خواستارم.
همچنین در این جلسه که با حضور تعداد زیادی از مردم شهر حسن آباد و بخش فشافویه برگزار گردید، شهروندان به بیان مسایل و مشکلات خود از قبیل پرداخت هزینه های حق توسعه جهت اخذ انشعابات، تعریض جاده های روستایی، اشتغال جوانان و… پرداختند.
گفتنی است در دیدار، دکتر کواکبیان و دکتر علیجانی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از بخش فشافویه، جمعی از شهروندان حسن آباد به وضعیت معیشتی وگرانی اجناس دست به اعتراض زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.