کد خبر : 1831
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 11:28

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه از نبود امکانات حمل‌ونقل عمومی در این بخش

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه از نبود امکانات حمل‌ونقل عمومی در این بخش
نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه گفت: نبود امکانات حمل ونقل در بخش فشافویه بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام میثم درگاهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۲ آذرماه نماز جمعه شهر حسن‌آباد، بابیان این‌که باید دنبال حل معضل پسماند باشند و نه اینکه معضلات را به جای دیگری منتقل نمایند، اظهار کرد: ما خواستار پیگیری انتقال مسائل زیست‌محیطی در بخش فشافویه هستیم و در صورتی که تدابیر اندیشیده شده و ملزم به تبعیت از آن هستیم می‌بایست منافعی نیز برای مردم در نظر گرفته شود.

دستور رهبر انقلاب اسلامی ایران برای “رفع بوی نامطبوع” جنوب تهران

انتقال و جابجایی” آراد کوه”، عهده کارگروه ملی است

بوی بد تهران؛ واکنش طبیعت به سال‌ها رها کردن زباله و فاضلاب

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند۹۷  اعلام کرد که رهبر جمهوری اسلامی از بوی بد “مسیر فرودگاه امام خمینی” به‌شدت “گله‌مند” است و دستور داده است که این “بوی نامطبوع” تا پایان دوران کار دولت دوازدهم یعنی حدود دو سال و نیم دیگر رفع شود.

انتقال پسماند آرادکوه به هوشنگ آباد فشافویه

قرار است پسماند آرادکوه به سایت پسماند در هوشنگ آباد فشافویه در۴۰ کیلمتری مکان فعلی منتقل شود، علیرضا زندی کریمخانی ‏رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه و عضو شورای اسلامی شهرستان ری  در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری  با اشاره به ایجاد سایت پسماند در هوشنگ آباد فشافویه گفت: بر اساس آمارهای موجود، در سال ۸۴ نیز این طرح یکبار از سوی محیط زیست رد شده، اما با این وجود در حال حاضر مجددا طرح ایجاد مرکز پسماند ویژه در هوشنگ آباد مطرح شده است.

‏وی تصریح کرد؛ در راستای دفاع از حقوق مردم حسن آباد اعتراض خود در خصوص ایجاد مرکز پسماند هوشنگ آباد را در استانداری به مسئولین استانی اعلام کرده ایم.

نبود امکانات حمل ونقل و افزایش قیمت بنزین

امام جمعه شهر حسن آباد ضمن انتقاد از نبود امکانات حمل ونقل و افزایش قیمت بنزین افزود: نبود امکانات حمل و نقلی در بخش فشافویه بیش از پیش احساس می شود و در حال حاضر قشر ضعیف بخش فشافویه برای دسترسی به ادارات شهرستان نیاز به حمل و نقل عمومی دارند و از شهرداری تهران خواستار برقراری اتوبوس شرکت واحد هستیم.

شرکت بسیم ایرانیان پیمانکار خط اتوبوس رانی شهر حسن آباد به متروی شهر ری بدلیل عدم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ومستهلک بودن اتوبوس ها، این خط توسط شورای شهر وشهرداری حسن آباد جمع آوری شد.

مدیریت شهرک صنعتی شمس آباد به منظور رفاه کارگران این مجتمع صنعتی در ساعاتی مشخص اقدام به راه اندازی خط اتوبوس به سمت متروی کهریزک و مجتمع صنعتی شمس اباد و بالعکس از مسیر بزرگراه تهران – قم نموده است

بیشتر بدانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.