کد خبر : 4411
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 18:45

آماده باش دستگاه های اجرایی بخش فشافویه در پی وقوع زلزله

آماده باش دستگاه های اجرایی بخش فشافویه در پی وقوع زلزله
زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر در حسن آباد در عمق 23 کیلومتری زمین رخ داد.

به گزارش کلینی نیوز، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: ساعت ١۶:٣٣ امروز، ۶ خرداد ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر مرز بین استان‌های قم و تهران حوالی حسن آباد را در عمق ۲۳ کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

نیروها و عوامل دستگاه های اجرایی آماده باش کامل هستند همچنین مسولین محلی برای ارزیابی خسارات های احتمالی و بررسی شرایط در محل حادثه حضور دارند.

به گزارش بخشداری فشافویه، حمید زمانی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ری گفت: بر اساس گزارشات لرزه نگاری در ساعت ١۶:٣٣ امروز ششم خرداد ماه، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر مرز بین استان‌های قم و تهران در حوالی منطقه حسن آباد فشافویه را در عمق ۲۳ کیلومتری از سطح زمین لرزاند که پس از آن بلافاصله دستور آماده باش کلیه عوامل امدادی و دستگاه های خدمات رسان بخش فشافویه از سوی ستاد مدیریت بحران فرمانداری ویژه شهرستان ری صادر و تیم های ارزیاب جهت بررسی دقیق موضوع به محل اعزام گردیدند.

با بررسی های انجام شده خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی گزارش نشده و اوضاع منطقه کاملا عادی و آرام می باشد.

نیروهای امدادی و خدماتی در سطح شهرستان و منطقه فشافویه تا اطلاع ثانوی آماده باش کامل بوده و تقاضای ما از کلیه شهروندان عزیز در مواقع وقوع بحران و سوانح طبیعی در ابتدا حفظ آرامش و رعایت دستورالعمل های ایمنی و پس از آن همکاری با عوامل امدادی و سایر نیروهای خدمات رسان می باشد.

به گزارش روابط عمومی  شهرداری حسن آباد، در پی زمین لرزه ۴ ریشته‌ای در حوالی حسن آباد، جلسه ستاد مدیریت بحران شهر حسن آباد به ریاست شیرزاد یعقوبی شهردار ورئیس ستاد مدیریت بحران، حسن ایلانلو رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد مدیریت بحران و نمایندگان دستگاههای خدمات رسان درسالن جلسات حمل و نقل وخدمات شهری شهرداری برگزار شد.

kolayni ir 265323

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در حاشیه این جلسه از آماده باش نیروهای مدیریت بحران این شهر در پی وقوع زلزله چهار ریشتری خبر داد و افزود: کلیه نیروهای خدماتی و عوامل آتش نشانی حسن آباد به حالت آماده باش کامل درآمدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.