کد خبر : 2353
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 7:33

گزارشگر تابناک به بی راهه رفته است

گزارشگر تابناک به بی راهه رفته است
گزارش سایت خبری تابناک با عنوان" نیشخند نخاله‌های ساختمانی به مدیران پایتخت "که در سایت تابناک منتشرشده است مقاله ای است دارای ضعف نکات مدیریتی است.

 

به گزارش کلینی نیوز، آمارها می گوید: روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار تن نخاله ساختمانی در پایتخت تولید می شود. یعنی چیزی حدود ۶ برابر زباله های شهری (۷۵۰۰ تن) از طرفی بازسازی بافت قدیمی شهر تهران که مهمتربن موضوع مدیریت شهری است با این میزان نخاله افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار تابناک تهران، وقتی به سمت جنوب تهران حرکت می کنیم و به حاشیه های شهرهای باقرشهر، حسن آباد و کهریزک نزدیک تر می شویم تپه های بزرگ و کوچکی از نخاله های ساختمانی را مشاهده می کنید. دیگر کار به جایی رسیده است که حاشیه خیابان  یا بزرگراه محل پسماندهای ساختمانی شده و خلاف شرکت های ساختمانی افزایش یافته است.

  بازدید سرزده سرپرست بخشداری فشافویه از روستای قلعه محمدعلی‌خان

براساس تقسیمات کشوری استانها به فرمانداری ، بخشداری و دهیاری تقسیم شده اند،دراین تقسیمات وظایفی را نیز برای فرمانداران وبخشداران درقانون دیده شده است.

شهرستان تهران به دلیل گستردگی خود بیشترین وظایف دراین شهر برعهده شهرداری گذاشته است ،در شهرهای حومه استان تهران بخشداریها به نماینده دولت به عنوان دستگاه اجرایی ایفای نقش دارنندبه عبارتی نمانیده قانونی دولت اجرای قوانین مصوب می باشند.

در مقاله نیشخند نخاله‌های ساختمانی به مدیران پایتخت  برای برخوداربا با معظل نخاله ای ساختمانی به شهرداران کهریزک وحسن آباد مراجعه شده است این درحالی است شهرداران محترم این دوشهر درچارچوب وظایف قانونی فقط  درشهر می توانند ایفای نقش نمایند.

  مصوبه و قانون انتقال مرکز پسماند به فشافویه وحی منزل نیست

دراین مقاله وظایف اصلی بخشداران محترم این دو بخش بسیار بی اهمیت و کاملا بیرنگ است و نگارنده به خودحتی زحمت نداده است مراجعه ای به آنان داشته باشد وازنظر بخشداران کهریزک و فشافویه جویا شود.

گفتنی است ، در گذشته با حاملان نخال های ساختمانی در بخش فشافویه توسط بخشداری فشافویه برخورد های لازم صورت  می گرفت

بیشتر بدانیم

پسماندهای قاشیه زردازسوی محیط زیست پیگیری قضایی می شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.