کد خبر : 2451
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1393 - 8:13

با عملیات نیروهای حوزه انتظامی 176 حسن آباد:

گروگانگیران حسن آباد دستگیر شدند

گروگانگیران حسن آباد دستگیر شدند
رییس حوزه قضایی حسن آباد فشافویه از دستگیری هفت گروگانگیر خبر داد و گفت كه از این تعداد یك نفر ایرانی و شش نفر تبعه افغانستان هستند.

کلینی نیوز-‘عبدالرحمان زارع پور’ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این افراد گروگانگیر امروز توسط نیروهای حوزه انتظامی ۱۷۶ حسن آباد و در حالی که مشغول اذیت و آزار گروگانهای خود بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان این پرونده، اتباع افغان را که به صورت غیرمجاز وارد ایران می شدند را پس از ربودن در یک مکان که کارگاه بلوک سازی بود زندانی و پس از اعمال انواع شکنجه ها و ضرب و شتم با خانواده آنان ارتباط برقرار کرده و مبالغ هنگفتی پول از آنان مطالبه می کردند.

رییس حوزه قضایی حسن آباد فشافویه با بیان اینکه متهمان در هنگام بازداشت تعداد ۲۶ نفر از اتباع افغان را در این مکان به صورت بسیار ناهنجار زندانی کرده بودند، گفت که ماموران نیروی انتظامی مکان این گروگانگیران را شناسایی و گروگان ها را نجات دادند.

  کاراته کاران فشافویه 6مدال آوردند

زارع پور گفت: پرونده متخلفان برای بررسی و شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر، همچنان باز و در مراحل تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

وی افزود: این افراد برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر به انجام هرگونه خلافی هستند و از طرفی با اعمال اینگونه موارد چهره ناخوشایندی از نظر امنیتی و ثبات در کشور در ذهن شهروندان دیگر کشور ها متبادر می سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.