کد خبر : 17701
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 12:35

پیش‌بینی گوگل درباره مشارکت ۱۱۰ میلیارد دلاری در اقتصاد عربستان

پیش‌بینی گوگل درباره مشارکت ۱۱۰ میلیارد دلاری در اقتصاد عربستان
گوگل کلاود (Google Cloud)، بازوی رایانش ابری غول فناوری گوگل، پیش بینی کرد در هفت سال آینده به میزان تقریبی 110 میلیارد دلار در اقتصاد عربستان سعودی مشارکت کند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از میدل ایست نیوز: فضای ابری گوگل (Google Cloud) که یکی از امکانات برجسته این شرکت به شمار می آید و  امکان ذخیره‌سازی و مدیریت و دسترسی به داده‌ها را در فضای ابری برای کاربران فراهم می‌ کند، قصد دارد ظرف هفت سال آینده به میزان ۱۱۰ میلیارد دلار در  اقتصاد عربستان سعودی سهیم شود.

براساس گزارش الشرق الاوسط، عبدالرحمن الذهیبان، مدیر کل گوکل کلاود در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا، اعلام کرد ایجاد سه منطقه ابری اخیر در الدمام، دوحه و آفریقای جنوبی، نشان از تعهد این شرکت برای تقویت زیرساخت‌های خود در راستای خدمت بهتر برای برآورده کردن نیازهای منطقه است.

  سفر وزیر خارجه امریکا به منطقه برای پیشبرد توافق عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان

وی در حاشیه نمایشگاه «جهش ۲۴» به میزبانی شهر ریاض، تاکید کرده بود ایجاد سه منطقه ابری نه تنها نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری بزرگ در آینده چشم انداز دیجیتال در منطقه است  بلکه ما را به یک بازیگر محوری در انقلاب فناوری تبدیل خواهد کرد که بازارها را فراخواهد گرفت و باعث ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.