کد خبر : 14000
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 10:07

پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی(ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی(ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 459 شیخ کلینی(ره) شهر حسن‌آباد با صدور پیامی ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان تبریک گفت.

به گزارش کلینی نیوز، سروان پاسدار پاریخوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی(ره) شهر حسن‌آباد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمن، تنها از راه مقاومت به دست می‌آید و نه تسلیم. (مقام معظم رهبری)

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردمان این مرزوبوم در مقابل تمامی قدرت‌های جهان است. انسان‌هایی که از جان و مال خود گذشتند و سربلندی ایران‌زمین را رقم زدند، بی‌شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام‌نشدنی و ماندگار و گنجینه پرگوهری برای بهره‌گیری و بهره‌مندی همه نسل‌ها و جلوه‌گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهد بود.

  نخستین ایستگاه شتاب نگار زلزله در شهرحسن آباد راه اندازی شد

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام جانبازان سرافراز آن شهیدان زنده و یادگاران دفاع ۸ ساله و همچنین ارج نهادن به صبوری‌های مادران ،همسران و فرزندان شهدا فرارسیدن هفته دفاع مقدس را و همچنین مردم ولایتمدار فشافویه تبریک عرض نموده از خداوند متعال آرزوی توفیق همه مسئولان برای ادامه راه شهدا و خدمت‌رسانی به مردم رادارم
سروان پاسدار پاریخوان
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی(ره)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.