کد خبر : 7899
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 12:30

حمیدرضا صیدمحمدی

پهپاد آرش ۲ مخصوص تهاجم به حیفا و تل‌آویو

پهپاد آرش ۲ مخصوص تهاجم به حیفا و تل‌آویو
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پهپاد آرش۲ پهپاد نقطه زن است، گفت: ما پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.

به گزارش کلینی نیوز، رئیس سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) در اولین سخنرانی عمومی خود به عنوان رئیس موساد، گفته بود که حتی در صورت احیای برجام، ایران از فعالیت‌های این سازمان در امان نخواهد بود و هشدار داده که هرگونه حمله به اسرائیل یا شهروندانش، در داخل خاک ایران پاسخ داده می‌شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بخشی از یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره رزمایش ۱۴۰۱ ارتش، اظهار کرد: ما پهپاد آرش ۲ را ما مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.  یک پرنده بی نظیری است برای این کار ساخته شده است.

 

  تصویب کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه

 

فرمانده کل ارتش یک ساختاری را تعریف کردند مخصوص نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی که آرش ۲ در آن ساختار سازمانی شده و ما الحمدلله هم در بحث تولیدش هم در بحث به کارگیری اش دستی بر آتش این کار داریم.

این پهپاد وارد نیروی زمینی شده و در این رزمایش و در رزمایش آتی هم از قابلیت‌های بیشترش رونمایی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: آرش۲  پهپاد نقطه زن است یعنی دقیقاً همان نقطه‌ای که موشک ۳۶۰ زد همان نقطه را پهپاد آرش توانست  بدون خطا بزند.

رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان به مدت دو روز برگزار شد و یگان‌های عملیاتی بعد از استقرار در محل رزمایش، عملیات‌های برنامه‌ریزی‌شده را اجرا کردند.

  کربی: دولت بایدن مصمم به بازگشت به برجام و استفاده از دیپلماسی است

رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش در حالی برگزار شد که موشک‌های بردبلند فتح ۳۶۰ و فجر ۵ برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.