کد خبر : 9234
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 12:25

وحیدی وزیر کشور: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند

وحیدی وزیر کشور: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند
عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند.

به گزارش کلینی ییوز، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت:«در اغتشاشات افرادی از ملیت‌های دیگر دستگیر شدند که برخی نقش زیادی داشتند» و خبر داده که این افراد «در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.»

ایرانی پیش از این گفته بودند که ۲۶ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز دستگیر شدند. داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزار ایرنا، وحیدی درباره اغتشاشات در ایران گفت: جوانان و نوجوانانی که در کشور هستند فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند دشمن تلاش کرد با ایجاد ناامنی ومتوقف کردن حرکت علمی کشور و ایجاد مزاحمت برای کسب و کارهای مردم یک فضای ناامنی را برای مردم ایجاد کند که بحمدالله با برخورد قوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی نتوانست دشمن به اهداف خودش برسد.

  تجارت ۸ میلیارد دلاری ایران به کمک رمزارزها با وجود تحریم‌های آمریکا

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشرهای مختلف مردم است تا  دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.

بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خواستار آن شدند که معترضانی که در بازداشت هستند، به اشد مجازات محکوم شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.