کد خبر : 1582
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 8:30

هفته پایش سلامت ایرانیان در شهر حسن آباد فشافویه

هفته پایش سلامت ایرانیان در شهر حسن آباد فشافویه
شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري در هفته پايش سلامت ايرانيان در منطقه حسن آباد با همكاري بخشداري برنامه هاي ويژه اي را اجرا كرد.

به گزارش کلینی نیوز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در هفته پایش سلامت ایرانیان در منطقه حسن آباد با همکاری بخشداری برنامه های ویژه ای را اجرا نمود.

در همین راستا علاوه بر انجام معاینات غربالگری مردم در مرکز بهداشتی درمانی، تیم پزشکی شبکه در مراسمی که توسط بخشداری حسن آباد در سالن اجتماعات میلاد نور شهرداری حسن آباد برگزار شده بود حاضر شدند.

این تیم متشکل از دکتر ناهید یزدی پزشک، رقیه مکرم مسئول آموزش، عفت باقری کارشناس مبارزه با بیماری ها، مهشید شاه محمدی کارشناس بهداشت حرفه ای و سعیده احدی کارشناس مامایی بود که با حضور در این همایش که به مناسبت برزگداشت روز معلم برپا شده بود، معاینات غربالگری حاضران را انجام دادند.

  بخشدار فشافویه از شورای شهر تهران خواستار محرومیت زدایی شد

اندازه گیری فشارخون و وزن و قد و تعیین شاخص توده بدنی از جمله معایناتی بود که توسط تیم اعزامی شبکه انجام می شد که با استقبال مدعوین مواجه شد.

آموزش به حاضران، انجام مشاوره و پاسخ به سوالات از دیگر فعالیت هایی بود که در این برنامه انجام گرفت.

در این مراسم بخشدار و شهردار حسن آباد، مسئولین شورای شهر منطقه و جمعی از روسای ادارات نیز حضور داشتند که آنان نیز توسط تیم بهداشتی شبکه بهداشت و درمان مورد معاینه قرار گرفتند.

دکتر طلا نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نیز که در این طرح شرکت کرده بود از زحمات پرسنل بهداشتی در راستای ارتقاء بهداشت منطقه تقدیر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.