کد خبر : 13862
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 9:15

نشست شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با محوریت هفته فرهنگی شهرستان ری

نشست شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با محوریت هفته فرهنگی شهرستان ری
نشست شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با محوریت برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ این نشست به ریاست حجت الاسلام میثم درگاهی امام جمعه و رئیس شورا و با حضور هادی حسین خانی بخشدار، نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سایر اعضاء شورای فرهنگ عمومی در بخشداری فشافویه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آقای هادی حسین خانی با اشاره به حضور پرشور مردم فشافویه در مراسم پیاده روی اربعین از همراهی و تلاش شهرداری و سایر ارکان ستاد اربعین این بخش در برگزاری و پشتیبانی موثر مراسم قدردانی کرد.

پس از سخنان بخشدار و قرائت دستور جلسه، رئوس برنامه ها و فعالیت های مربوط به مناسبت های پیش رو مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

  پروژه بیمارستان تخصصی ۱۲۸ تختخوابی شهر حسن آباد فشافویه

مهمترین دستور این جلسه، برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی شهرستان ری بود که در این راستا برگزاری جشنواره فرهنگی بومی و محلی توسط بخشداری و شورای اسلامی بخش فشافویه با همراهی دستگاه ها و نهادهای فشافویه در کاروانسرای تاریخی «کنارگرد» به عنوان یکی از برنامه های هفته فرهنگی ری به تصویب رسید.

برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس و همچنین مراسمات مربوط به مناسبت های آخر ماه صفر و شروع ماه ربیع الاول از دیگر موضوعات این نشست بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مصوبه هایی را نیز به همراه داشت.

برپایی نمایشگاه ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در بخش فشافویه و همچنین راه اندازی گشت نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با رویکرد اهمیت دادن به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نیز حفظ حقوق عامه از جمله این مصوبه ها بود که با مشارکت دستگاه های متولی از جمله سپاه، حوزه قضایی فشافویه، اصناف، فراجا و بسیج اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.