کد خبر : 2338
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 9:20

اعتراض امام جمعه حسن آباد فشافویه:

نسبت به جابجایی بدون هماهنگی رئیس آموزش‌وپرورش منطقه فشافویه

نسبت به جابجایی بدون هماهنگی رئیس آموزش‌وپرورش منطقه فشافویه
 امام‌جمعه شهر حسن‌آباد با انتقاد شدید ازفرماندار شهرستان ری به عدم انتصاب بخشدار جدید فشافویه گفت: سه ماه است که بخش فشافویه از وجود بخشدار محروم است باوجوداینکه پیگیری‌های متعددی هم شده و قول هم داده‌اند که بخشدار معرفی شود ولی تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش کلینی نیوز، نماز جمعه این هفته بخش فشافویه به امامت حجت‌الاسلام‌ استیری نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم درمصلی امام خمینی‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ استیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر حسن‌آباد درباره استفاده از عمر جوانی بیان داشت: این عمر و جوانی به‌قدری نعمت بالایی است که در روایت دارد وقتی اهل محشر وارد صف محشر می‌شوند، هنوز به‌حساب و کتاب نرسیده، یک بازرسی از آن‌ها می‌شود و در آن بازرسی، از این دو چیز سؤال می‌شود: اول از عمرش و دوم از جوانبش.

وی درادامه افزود: همه و همه مخصوصاً جوان‌های عزیز از دختر و پسر باید مواظب جوانی و عمر باشند! عبادت در جوانی، عصای پیری است. تا جوانید می‌توانید سعادت آفرین باشید. اگر از چهل سال بالاتر رفتید دیگر نشست است. اگر اندوخته‌ای برای سعادت خود تأمین نکرده باشید دیگر نمی‌توانید کارکنید. مواظب باشید جوانی به هدر نرود! مواظب باشید جوانی به بطالت، به شهوت، به کارهای بی‌جا، از بین نرود! همه و همه، پیرمردها، پیرزن‌ها، مواظب عمر باشید.

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد درخطبه دوم دربراه بدعهدی آمریکا درلغو تحریمهاگفتند: اخیراً شاهد دور دوم اعترافات مسئولان دولتى در مورد بدعهدى آمریکا هستیم. رئیس‌جمهور در نطق خود در مجمع عمومى سازمان ملل نسبت به اهمال آمریکا در اجراى برجام هشدار داد و آن را نشانه‌ بى‌اعتبارى آمریکا در سطح جهانى دانست، هم‌چنین تعلل آمریکا در اجراى تعهدات قانونى را اشتباهى راهبردى تلقى کرد.

  جشنواره قرآنی شهرستان ری با تجلیل از خادمان قرآن کریم پایان یافت

حجت‌الاسلام‌ استیری درادامه افزود: هم‌چنین مصادره ۲ میلیارد دلار از دارایى‌هاى ایران در آمریکا را مورد نکوهش قرارداد و از موش دواندن آمریکا در مناسبات بانکى بین ایران و بانک‌هاى بزرگ اروپا سخن به میان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه درادامه گفت: وزیر خارجه هم در سفر به نیویورک در جمع اعضاى اندیشکده شوراى روابط خارجى آمریکا گفت: «شاهد هیچ تلاشى براى عمل به تعهدات برجام از سوى مقام‌هاى کاخ سفید نیستیم.» پیش از آن‌هم سیف رئیس‌کل بانک مرکزى از بدعهدى آمریکا و دستاورد «تقریباً هیچ» ایران در برجام سخن گفتند.

ایشان درادامه گفتند: على‌اکبر صالحى رئیس سازمان انرژى اتمى ایران در شصتمین کنفرانس عمومى آژانس بین‌المللى انرژى اتمى در وین از عدم لغو کامل و جامع تحریم‌هاى ایران که قرار بود طبق توافق هسته‌اى برداشته شوند، انتقاد کرد و گفت که پایبند نبودن طرف مقابل به این توافق مى‌تواند اجراى آن را به خطر بی اندازد

  مشکل جدی بی آبی در فشافویه

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد تأکید کردند: «بى‌اعتمادى به دشمن» راهبردى است که مى‌توان آن را مؤلفه کلیدى موفقیت در جهاد کبیر دانست؛ چراکه تعبیر قرآنى جهاد کبیر که به «تبعیت نکردن از دشمن» تفسیر شده است، زمانى حاصل مى‌شود که‌ بى‌اعتمادى به دشمن در جامعه اسلامى به گفتمانى مسلط بدل شده باشد. براى آن‌که ‌بى‌اعتمادى به دشمن و بدیهى فرض کردن این گزاره که غرب و در رأس آن آمریکاى جنایتکار قابل‌اعتماد نیست، به باورى عمومى بدل شود، کافى است کارنامه عملکردى آمریکا و غرب را در طول سده‌هاى اخیر بررسى کنیم تا مشخص شود اروپایى‌ها و آمریکایى‌ها در تعامل با دیگر ملت‌ها هیچ‌گاه خیرخواه نبوده و تنها باهدف بهره‌بردارى مادى و بدون توجه به اخلاق و انسانیت حرکت کرده‌اند که حاصل آن تبدیل کشورها و ملت‌هاى جهان به توسعه‌یافته و عقب‌مانده است. باید بگوییم راهبرد بی‌اعتمادی به دشمن، محصول دیگری از پسابرجام است که خود بسیار ارزشمند است که عده‌ای بالاخره باور کردند که غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها بدعهدی می‌کنند قابل‌اعتماد نیستند.

  مشکل آنتن‌ دهی تلفن همراه در شهرحسن آباد برطرف می‌شود

حجت‌الاسلام‌ استیری نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه در پایان خطبه دوم ضمن انتقاد نسبت به جابجایی بدون هماهنگی رئیس آموزش‌وپرورش منطقه بیان داشتند: شایسته بود مدیرکل محترم آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران قبل از معرفی مسئول جدید هماهنگی می‌کردند که متأسفانه هیچ‌کسی نه بنده و نه فرمانداری و نه بخشداری مطلع نبودند لذا لازم بود اولاً در ابتدای سال تحصیلی این اتفاق نمی‌افتاد ثانیاً احترام و ارزش آموزش‌وپرورش را در عمل خودتان رعایت کنید تا دیگران هم از شما یاد بگیرند.

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد سپس تذکری و انتقادی به فرماندار شهرستان نمودند وبیان داشتند: سه ماه است که بخش فشافویه از وجود بخشدار محروم است باوجوداینکه پیگیری‌های متعددی هم شده و قول هم داده‌اند که بخشدار معرفی شود تاکنون اتفاقی نیفتاده چراکه اگر بخشدار در منطقه داشته باشیم چنین ناهماهنگی‌هایی قطعاً صورت نخواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.