کد خبر : 2252
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 8:10

نخستین نمایشگاه قرآن کریم در شهر حسن آباد افتتاح می‌شود

نخستین نمایشگاه قرآن کریم در شهر حسن آباد افتتاح می‌شود
نخستین نمایشگاه قرانی باهدف ترویج معارف قرانی صبح روز شنبه درمحل کتابخانه پیامبر اعظم (ص) شهر حسن‌آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام استیری نماینده ولی‌فقیه در بخش فشافویه بابیان اینکه نخستین نمایشگاه قرآنی با همکاری دفتر امام‌جمعه شهر حسن‌آباد و با هماهنگی به‌عمل‌آمده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد نمایشگاه قرآنی در حسن‌آباد برگزار بشود، روز شنبه ۲۷ خرداد افتتاح و تا اول تیرماه در محل کتابخانه پیامبر اعظم (ص) ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام استیری در ادامه افزود: ادارات بخش فشافویه در این نمایشگاه می‌توانند فعالیت‌های قرآن را خود را به معرض بازدید عموم قرار دهند.

سیدمحمدموسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در مصاحبه سایت کلینی نیوز بیان داشت: در نخستین نمایشگاه قرآن که در شهر حسن‌آباد برگزار خواهد شد، در بخش‌های مختلف عرضه محصولات قرآنی و فعالیت‌های با محوریت قرآنی برگزار می‌شود،

  جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بخش فشافویه برگزار شد

وی افزود: این نمایشگاه شامل ۱۴ غرفه است که بخش مکتوب آن، شامل عرضه کتاب‌های قرآن، نهج‌البلاغه، نرم‌افزارهای دینی و غیره با حضور سیزده ناشر از تهران و ناشران بومی و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با سه موسسه نرم‌افزاری خود در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

موسوی تصریح کرد: در بخش دیگر این نمایشگاه محفل انس با قرآن، عفاف و حجاب، تجلیل و قدردانی از فعالان حوزه قرآنی که حائز مقام کشوری شده‌اند، نشست‌های مختلف تخصصی علمی با محور شاخص‌های مطرح نظام در حوزه قرآنی، نشست تخصصی و بخش مربوط به کودک و نوجوان ازجمله برنامه‌های است که برای علاقه‌مندان تدارک دیده‌شده است.

  بزودی تنها کلینیک سازمان تامین اجتماعی در شهرحسن آباد افتتاح می شود

وی در خاطرنشان کرد ساعات کار نخستین نمایشگاه قرآن شهر حسن‌آباد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.