کد خبر : 1689
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:29

نجار، آشتیانی یا آگشته شهردار آینده حسن آباد؟

نجار، آشتیانی یا آگشته شهردار آینده حسن آباد؟
شوراي شهر حسن آباد برنامه هاي  كانديدهاي شوراي شهر را بررسي كرد.

به گزارش کلینی نیوز، بررسی برنامه های نامزدهای شهرداری حسن آباد به پایان رسیده وفردا روز دوشنبه شورا تصمیم  خودرا اعلام خواهد نمود.

حسینی شهروند  حسن آباد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سایت خبری کلینی نیوز گفت: آشتیانی شهردار فعلی شهر حسن آباد بیش از هشت سالی است که اداره شهرداری حسن آباد را برعهده دارد و کارنامه قابل قبولی نیز بجای گذارده است.و درحال بازنشستگی است و نیاز به مجوزقانونی از سوی وزارت کشور جهت عهده دار شدن مقام شهرداری است.

آگشته درکارنامه خود شش سال مدیر شهرداری شهرک صنعتی کاوه در قزوین و سه سال مشاورعمرانی شهرداری حسن آباد بوده و آقای نجار درکارنامه خود یک دوره شورای شهر را نیز دارد و از نیروهای ارزشی و دلسوز شهر محسوب می شود.

  توزیع بن کارت تخفیف ویژه نمایشگاه قرآن در نماز جمعه حسن‌آباد

وی افزود آقای ابراهیم نجار را میتوان علاوه برآشنایی حسابداری مالی و ضوابط شهرداری ازنیروهای ارزشی محسوب کرد و امیدواریم که شورای شهر حسن آبادبه این امر اهتمام داشته باشد.

آن چیزی که مسلم است به زودی مسکن مهر حسن آباد افتتاح خواهد شد و شهرمیزبان چندین هزار نفر خانواده خواهد بود و این گستردگی جمعیتی برارائه کیفیت خدمات بی تاثیر نخواهد بود و جامعه شهری حسن اباد ر ادگرگون خواهدکرد.

آن چیزی که دراین تغییر وت حول برای شهر حسن آباد بایستی در نظر گرفته شود، حفظ نیروهای ارزشی درپیکره سازمان های اجرایی بالاخص دستگاه حساسی چون شهرداری است تا بتوان با ترویج اخلاق اسلامی جامعه ی رابه سبک زندگی دینی که مدنظرمقام معظم رهبری است ،فراهم آورد.

  حامد کرمی:هفته نامه نیرو و کابلی سند ارائه دهند

اما مطلبی آخری که باید در تصمیم گیر مددنظر اعضای شورا محترم شهرحسن آباد قرارگیرد،مواد (۷۲) و (۹۴) قانون‌ شکیلات، وظایف و انتخابات  شورای اسلامی و انتخابات شهرداران -‌مصوب ۱۳۷۵ – آیین‌نامه اجرایی شرایط احرازتصدی سمت شهردار بایستی ساکن حومه شهر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.