کد خبر : 2019
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 11:08

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه:

ملت درراهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که راه عبور از مشکلات، سازش و تسلیم نیست

ملت درراهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که راه عبور از مشکلات، سازش و تسلیم نیست
نماینده ولی‌فقیه در فشافویه و امام جمعه شهر حسن آباد: مردم با حضور خود نشان دادند، اگرچه گلایه‌هاى جدى درزمینهٔ مسائل معیشتى دارند اما میان عملکرد مسئولان و اصل نظام و انقلاب تفکیک قائل هستند و ناکارآمدى و اهمال برخى مسئولان را به‌پای انقلاب اسلامى نمى‌گذارند.

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام استیری، در خطبه نماز جمعه ۲۶ بهمن ماه  در مصلی  شهرحسن آباد، با اشاره به حضور حضور کم‌نظیر مردم در شهرهاى مختلف در مراسم ۲۲ بهمن اظهارداشت: این حضورنشان داد که تمامى توطئه‌هاى دشمنان براى کمرنگ کردن این مراسم، با شکست مواجه شده است.

وی یکی ازنکات مهم و قابل‌توجه راهپیمایى بیست دوم بهمن ماه را تقارن آن با مشکلات خاص معیشتى اقشار مختلف مردم دانست و بیان داشت: دشمن سال‌هاست که برنامه‌ریزى ویژه‌اى درراه اندازى جنگ اقتصادى علیه ملت ایران کرده و این جنگ اقتصادى با برخى اهمال‌ها و کم‌همتی‌های دولتمردان نیز همراه شده و ماحصل آن مشکلات اقتصادى براى مردم شده است. دشمن به‌صراحت و البته با دروغ و فریب، به مردم مى‌گوید مشکلات اقتصادى ناشى از رویکرد انقلابى نظام است و راه آن نیز دست شستن از این راه و سازش با آمریکا و هضم شدن در نظم مدنظر آمریکاست.

  گشت مشترک بخشداری فشافویه و اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ری

امام جمعه شهر حسن آباد تصریح کرد: ملت فریب این ترفند دشمن را نخورده و مى‌داند که راه عبور از مشکلات، سازش و تسلیم نیست که اگر چنین بود نشانه آن باید کمرنگ شدن حضورشان در این یوم‌الله مى‌شد که نه‌تنها چنین نشد بلکه این حضور حماسى نشان داد نگاه ملت به مشکلات اقتصادى، درست برخلاف خواست و نظر دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه تاکید کرد: مردم با حضور خود نشان دادند، اگرچه گلایه‌هاى جدى درزمینهٔ مسائل معیشتى دارند اما میان عملکرد مسئولان و اصل نظام و انقلاب تفکیک قائل هستند و ناکارآمدى و اهمال برخى مسئولان را به‌پای انقلاب اسلامى نمى‌گذارند.{تکبیر نمازگزاران}

  برگزاری جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و پدافندغیر عامل حوادث بخش فشافویه

حجت الاسلام استیری، وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم دانست و افزود: این حضور باشکوه مردمى سرمایه و پشتوانه‌اى محکم و بسیار قوى براى مسئولان است که با اتکاى به آن مى‌توانند بسیارى از مشکلات داخلى را پشت سر گذاشته و مقابل زیاده‌خواهى و قلدرى دشمن بایستند و باصلابت از مواضع نظام و انقلاب دفاع کنند.{تکبیر نمازگزاران}

وی راهپیمایی بیست دوم بهمن را نوعى اتمام‌حجت با مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئولان با مضاعف کردن همت و تلاش خود باید سعى کنند که از مردم عقب نمانند و به این وسیله، قدردانى عملى خود را نسبت به این حضور نشان دهند.

  دوتیم هندبال بخش فشافویه به مسابقات کشوری را یافت

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه افزود: بررسى واکنش رسانه‌هاى خارجى به مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامى، نشان‌دهنده این است که تیر جبهه استکبار براى تضعیف این مراسم به سنگ خورده است. دشمنان ما بدانند که انقلاب اسلامی درختی کهن و ریشه‌دار و تنومند شده و سروصداها و موج‌هایی که دشمنان ایجاد ‏می‌کنند نمی‌تواند لرزه بر اندام این درخت تنومند بیندازد{تکبیر نمازگزاران}

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.