کد خبر : 1706
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1392 - 17:08

مصاحبه اختصاصی با امام جمعه شهر حسن آباد

مصاحبه اختصاصی با امام جمعه شهر حسن آباد
امام جمعه شهر حسن آباد درحین آنکه به بدون هیچگونه سروصدای ،فعالیت وسیعی تبلیغ وفرهنگی وبدون هیچ گونه آرمی انجام میدهد ،انسان را متعجب می کند.

 کلینی نیوز- در آستانه ما محرم مصاحبه اختصاصی صیدمحمدی مدیرمسئول سایت خبری کلینی نیوز با امام‌جمعه محترم شهر حسن‌آباد و نماینده مقام معظم رهبری در بخش فشافویه برگزار شد، با توجه به اینکه حجت‌الاسلام بخشی نهاوندی مشغله کاری فراوان نیز داشتند، دعوت ما را برای مصاحبه قبول کردند.

حجت‌الاسلام نهاوندی ازجمله ایثارگرانی است که نگویم یک‌عمر، نیمی از جوانی خود را در جبهه‌های دفاع مقدس سپری کرده است.

بعد از دفع شر دشمن بعثی عراق، با تکمیل دروس حوزوی خود تا سطح اجتهاد خدمت خود را در این نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد تا جای که بطور متوالی دو دهه نماینده مقام معظم رهبری و هم‌چنین امام‌جمعه شهرهای سنقر کرمانشاه، شهر ملارد از توابع شهریار و در حال حاضر نیز نماینده مقام معظم رهبری در بخش فشافویه و امام‌جمعه شهر حسن آباد می باشند.

  ملت درراهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که راه عبور از مشکلات، سازش و تسلیم نیست

حجت‌الاسلام نهاوندی در حین آنکه به بدون هیچ‌گونه سروصدای، فعالیت وسیعی تبلیغ و فرهنگی و بدون هیچ‌گونه آرمی انجام می‌دهد، انسان را متعجب می‌کند.

در هرکجای شهر مراسم و یا محفلی برپا است حضور فعال دارنند و در پشت میز خطابه قرار می‌گیرند و به وعظ و خطابه آن روز خاص می پردازنند تا در جهت رشد فرهنگ عمومی مؤثر واقع  گردند.

از برپایی جلسات قرآنی گرفته تا برگزاری مراسمات دهه کرامت میلاد حضرت فاطمه (س) و میلاد امام رضا (ع)، برگزاری دهه فجر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری کنگره بسیج، برگزاری بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و دیدار با خانواده شهدا بخش فشافویه تا حضور در جشن تکلیف مدارس، از فعالیت‌های خوب فرهنگی تبلیغی ایشان محسوب می‌شود.

هرچند حجت‌الاسلام نهاوندی اصراری بر تبلیغاتی شدن فعالیت‌های خود ندارد، لکن اصرار و پرسش‌های متعدد ما ایشان را وادارمی کند تا از فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود اندکی از دریای بگوید.

  روابط عمومی شهرداری حسن آبادفشافویه رتبه برتر در شهرستان ری را کسب کرد

سرکشی به روستاهای بخش فشافویه و حل مشکلات فرهنگی تبلیغی مردم، یکی از وظایف که نماینده محترم مقام معظم رهبری نسبت به آن حساسیت خاصی دارد، ایشان می‌گویند: در خانلق، ابراهیم‌آباد، زیوان و کلین کمبودهای بود که مسئولان درجه‌ات حل آن کمک کردند.

نماینده مقام معظم رهبری، از پی گیری زمین جهت احداث مصلی شهرخبردادند و افزودند: انشالله به‌زودی زمین مصلی شهر برای انجام کاره‌ای مقدماتی از قبیل نقشه  شروع به ساخت خواهد شد.

از دیگر فعالیت‌های دفتر امام‌جمعه شهر حسن‌آباد، کمک به مستمندان شهراست که مراجعه حضوری به دفتردارند.

حضور چهار روحانی از دفتر تبلیغات اسلامی قم، که هر هفته چهارشنبه در طول سال و هماهنگی درجهت حضور درمدارس بخش فشافویه در طی یک روز جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی دانش آموزان مدارس فشافویه از روزهای کاری سنگین حجت‌الاسلام نهاوندی است.

  عزم جدی شهرداری حسن آباد در تکمیل پروژه‌های ناتمام، ;اولویت بر بهره برداری از خانه فرهنگ;

در دهه اول محرم این چهار روحانی در طی  ده شب حضور  پررنگی را نیز در هیئت‌های مذهبی خواهند داشت.

هنگام اذان ظهر است با همراهی حاجی‌آقای نهاوندی به سمت مصلی شهر می‌رویم جای که ایشان هرروز نماز جماعت برگزاری می‌کند و ما نیز در معیت ایشان به سمت مصلی شهر عزیمت می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.