کد خبر : 2001
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 16:35

رئیس شورای بخش فشافویه:

مردم ما را چوپان دروغگو خطاب می کنند

مردم ما را چوپان دروغگو خطاب می کنند
رئیس شورای بخش فشافویه: به دلیل وعده‌ووعید به مردم و محقق نشدن قول‌ها، مردم ما را چوپان دروغ‌گو خطاب می‌کنند.

به گزارش کلینی نیوز، ارزش‌افزوده دو سال پیش که از سوی آقای جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری روستاهای فاقد دهیاری اعلام شد، هنوز محقق نشده است.

به گزارش سایت خبری جامعه خبر، بیگدلی اظهار داشت: پس ازگذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز بعضی از روستاهای فشافویه فاقد آب آشامیدنی ست و از نعمت گاز کشی محروم‌اند. وی نام روستای که فاقد آب آشامیدنی و فاقد گاز کشی است را ذکر نکرد.

رئیس شورای بخش فشافویه با اشاره به سخنرانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: در جلسات متعدد در مکان‌های فرمانداری، بخشداری، روستای قلعه محمدعلی‌خان و روستای خالق در بازدید میدانی دو سال گذشته آقای جمالی پور، قول مساعدت نسبت به تأمین بودجه طرح‌های هادی عمرانی روستاهای فاقد دهیاری از محل اعتبارات ارزش‌افزوده داد و طرح‌های موصوف تهیه و در فرمانداری در کارگروه‌های مختلف ازجمله شورای معاونین تأیید و مصوب شد اما تابه‌حال اجرانشده است.

  دولت تدبیر ۲۶۶ میلیارد ریال دربخش فشافویه هزینه کرده است

وی افزود: اهالی روستاها از شورای بخش و درمجموع از فرمانداری ناامید شده‌اند. به‌عنوان نماینده مردم در منطقه منتظر تحقق وعده‌های آقای فرماندار هستیم.

بیگدلی افزود: در پی عدم تحقق وعده‌ و وعیدهای مسئولین در سال ۹۷ مبنی بر رفع مشکلات در بخش فشافویه دیگر حنای ما نزد مردم رنگی ندارد.

رئیس شورای بخش فشافویه، مهم‌ترین درخواست مردم فشافویه از فرماندار شهرستان ری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات دانست و افزود: هنوز مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هیچ اقدام جدی در حل مشکلات آنان صورت نگرفته، علی‌رغم اینکه از سال ۹۵ قول حتمی تکمیل پروژه و تخصیص اعتبار آن به مردم داده شد.

  امام جمعه حسن آباد فشافویه:جایگاه فیلم و سریال در مبارزه با جنگ نرم دشمن بسیار برجسته است

بیگدلی افزود: هیچ‌کدام از مسئولان آبفای روستایی و فرمانداری پاسخگوی مشکلات مردم ضعیف و قشر زحمتکش روستایی نبودند و هیچ‌وقت پاسخ مشکلات آن‌ها را ندادند که البته این نقد بر نمایندگان مجلس نیز وارد است یک‌بار هم نشد با مسئولی از وزارتخانه و یا درسته استان جلسه‌ای اضطراری برای حل مشکل این روستاها برگزار نمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.