کد خبر : 2070
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 17:16

مراسم اختتامیه;جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان ری; درشهرحسن آباد برگزارشد.

مراسم اختتامیه;جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان ری; درشهرحسن آباد برگزارشد.
مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری، ١١ دیماه درشهر حسن آباد با حضور جمعی از مسئولان، مربیان و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام سید رحیم موسوی در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه کتاب‌خوانی گفت: ایجاد باشگاه‌های کتاب‌خوانی از مصوبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امسال ده‌ها باشگاه کتاب‌خوانی در مدارس، مراکز بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد و این طرح موج جدیدی از فرهنگ مطالعه در شهرستان ری ایجاد کرد که به توسعه کتاب‌خوانی کمک قابل‌توجهی نمود.
وی افزود: در چندین سال گذشته برنامه‌های مختلفی با همکاری سایر نهادها برگزار شد که شهرستان ری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان شهر نمونه کتاب‌خوانی و نامزد پایتخت کتاب ایران معرفی شد.
در ادامه دو تن از نویسندگان در سخنانی به تشریح چگونگی راه و روش نویسندگی برای نوجوانان پرداختند.
همچنین ریحانه براتی، حنانه براتی، نازنین فاطمه طاهری، زهرا قربانی و محمد خزایی نیز به‌عنوان برگزیدگان جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی معرفی شدند.
علاوه بر این از محمدرضا جرأت، زهره شفیعی، مهدی کیوان، فرشته فتحی پور، زهرا گلشنی، فاطمه سپهری، ام سلمه گلشنی، ناصر حاجی‌زاده، زهره نهاوندی و فاطمه اینانلو به‌عنوان تسهیلگر و مربی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان ری در سال ١٣٩٧ تجلیل شد.

  مراسم اهداء جوایز چهارمین دوره مسابقات والیبال فشافویه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.