کد خبر : 6984
تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1401 - 13:21

مدیرعامل باشگاه نساجی: ممنوعیت حضور زنان، لیگ را بدون تماشاگر کرد

مدیرعامل باشگاه نساجی: ممنوعیت حضور زنان، لیگ را بدون تماشاگر کرد
لیگ برتر فوتبال ایران درحالی آغاز می‌شود که فدراسیون فوتبال دو روز پیش از مسابقات اعلام کرد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش کلینی نیوز، فصل جدید لیگ برتر فوتبال روز جمعه ساعت ۱۹ به وقت ایران در حالی آغاز می‌شود که هم زنان و هم مردان از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده‌اند.

به گزارس پایگاه خبری انتخاب، مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به این موضوع اعلام کرد که اصلی‌ترین دلیل بدون تماشاگر شدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال، الزام فیفا برای حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی است. او تاکید کرد: «حضور خواهران و بانوان در کنار ما به شرط رعایت اصول اخلاقی، به رشد ورزش کشور منجر خواهد شد.»

این در حالی است که پیش‌تر عنوان شد مشکل در سامانه بلیت فروشی باعث شده است که هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شود.

از سوی دیگر، حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال، هم جمعه صبح در برنامه ورزش و مردم به صورتی مبهم و بدون اعلام علت اصلی بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات، گفت: «به‌زودی بازی‌ها با تماشاگر برگزار خواهد شد؛ اما باید یک سری قسمت‌ها در استادیوم‌ها تجهیز شود.»

Kolayninews ir 14015206

در ادامه، مجری برنامه یادآور شد که با این حرف، ذهن‌ها به سمتی می‌رود که گویا فیفا در مورد تماشاگران ملاحظاتی دارد که باید اجرایی شوند. کامرانی‌فر در جواب، با تایید این حرف گفت: «بله ملاحظاتی وجود دارد و جلساتی برگزار شده است که مشکل را برطرف کنیم و در هفته‎‌های آتی، حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را داشته باشیم.»

وعده کامرانی‌فر به این معنا است که احتمالا در هفته‌های آینده، حضور زنان در کنار مردان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود. اتفاقی که مشخص نیست با وجود تجربه‌های گذشته به‌راحتی رخ دهد و ممکن است مانند فصل قبل لیگ برتر، به بهانه‌های مختلفی مانند افزایش همه‌گیری کرونا، به کلا بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌ها منتهی شود.

پیش از این اعلام شد که بازی‌های لیگ برتر با ۳۰ درصد ظرفیت، میزبان تماشاگران خواهد بود. این در حالی است که جشن‌ها و مراسمات  در ایران بدون محدودیت در ظرفیت تماشاگران در همان ورزشگاه‌ها برگزار می‌شوند.

علاوه بر آنکه هنگام  برگزاری مراسمات در ایران از نظر ظرفیت مانند تماشاگران در ورزشگاه‌ها محدودیتی در کار نیست، بلکه ممنوعیت حضور زنان نیز برداشته می‌شود  و بصورت مختلط برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.