کد خبر : 2508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 21:56

لغو کنسرت حمید آرام‌زاده در اردکان به دلیل حضور نوازنده زن

لغو کنسرت حمید آرام‌زاده در اردکان به دلیل حضور نوازنده زن
گروه جوانی که قصد برگزاری برنامه‌ای در حوزه موسیقی ایرانی را داشت، تنها چند دقیقه قبل از روی صحنه رفتن با خبر لغو اجرایش مواجه شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، هنرمندان جوان در اردکان یزد، ویژه برنامه‌ای نوروزی برای مردمان این شهر و البته مسافران نوروزی تدارک می‌بینند. برنامه‌ای که رپرتواری براساس موسیقی اصیل ایرانی دارد. تاریخ برگزاری هم مشخص می‌شود که از هشتم تا دوازدهم فروردین و محل اجرا هم موزه مفاخر اردکان است.

همه‌ی مجوزهای لازم هم اخذ می‌شود. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان، مجوزِ این اجراهای موسیقی را صادر می‌کنند.

در همه جای ایران متولیِ اصلی صدور مجوز اجراهای موسیقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است. اداره ارشاد هم با بررسی تمام جوانب این مجوزها را صادر می‌کند. گروه «بیداد» اما با وجود داشتنِ مجوزِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهایت موفق به برگزاری برنامه خود نشد تا جوانی که خواننده گروه «بیداد» بود با بغضی در گلو روی صحنه بیاید و بگوید که اجازه اجرا ندارند و از مردم عذرخواهی کند.

  ایران به دو مدال دیگر در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آسیا رسید

حمید آرام‌زاده، خواننده ۱۸ ساله موسیقی سنتی، روز سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه از لغو کنسرت خود در شهر اردکان به‌ دلیل حضور نوازندگان زن در گروه خبر داد.

به گفته او لغو این کنسرت به‌ دستور اداره اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.