کد خبر : 17926
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 17:18

قهرمانی تیم هاکی بانوان روی یخ جمهوری اسلامی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه

قهرمانی تیم هاکی بانوان روی یخ  جمهوری اسلامی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه
تیم هاکی روی یخ بانوان ایران به عنوان قهرمانی مسابقات هاکی روی یخ آسیا و اقیانوسیه دست پیدا کرد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،دختران هاکی روی یخ ایران امروز شنبه از ساعت ۱۴ به وقت تهران در پیست یخ بیشکک قرقیزستان در آخرین دیدار خود در مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم فیلیپین رفتند و موفق به پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم قدرتمند شدند تا با این پیروزی ارزشمند به مدال طلا و عنوان تاریخی قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها برابر امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین به برتری رسیدند و موفق شدند در دومین حضور خود در این مسابقات به مقام قهرمانی برسند.

  تکذیب سفر غیرقانونی معاون امنیت داخلی آلمان به ایران- سفر قانونی بوده

 این تیم پارسال در اولین حضور خود در این رقابت‌ها، بعد از شکست مقابل تایلند در فینال، مدال نقره گرفته بود. در این دوره اما بانوان هاکی‌باز ایران، با پیروزی مقابل امارات، هند، قرقیزستان و فیلیپین رکورد قابل توجه قهرمانی بدون شکست و بدون گل خورده را به نام خود ثبت کردند.

حالا این تیم بعد از قهرمانی آسیایی، مسابقات زمستانی هاربن چین را در اسفند ۱۴۰۳(فوریه و مارس ۲۰۲۵) در پیش دارد. میدان رقابت بزرگی که حضور در آن بدون شک برای تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران از اهمیت بالایی برخوردار است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.