کد خبر : 6846
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 10:55

حمیدرضا صید محمدی

قطار در ایستگاه شهرک صنعتی شمس آباد توقف می کند

قطار در ایستگاه شهرک صنعتی شمس آباد توقف می کند
بخشدار حسن آباد فشافویه گفت: با توافق انجام گرفته با شرکت راه آهن، مقرر شده است ایستگاه قطاری در مسیر خط ریلی تهران- قم در شهرک صنعتی شمس آباد برای تسهیل در تردد کارگران و کارکنان این مجموعه ایجاد شود.

به گزارش کلینی نیوز، بخشدار حسن آباد فشافویه گفت: با توافق انجام گرفته با شرکت راه آهن، مقرر شده است ایستگاه قطاری در مسیر خط ریلی تهران- قم در شهرک صنعتی شمس آباد برای تسهیل در تردد کارگران و کارکنان این مجموعه ایجاد شود.

بخشدار حسن آباد فشافویه  در گفتگو با شبکه خبری تین نیوز گفت: با توافق انجام گرفته با شرکت راه آهن، مقرر شده است ایستگاه قطاری در مسیر خط ریلی تهران- قم در شهرک صنعتی شمس آباد برای تسهیل در تردد کارگران و کارکنان این مجموعه ایجاد شود.

هادی حسین خانی افزود: اکنون یکی از مشکلات این بخش و شهرک صنعتی شمس آباد، دسترسی دشوار و کمبود امکانات مربوط به حمل و نقل عمومی است.

وی یادآورشد: همین دسترسی دشوار، مشکل کمبود نیروی انسانی برای شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه ایجاد کرده است.

حسین خانی اظهار داشت: پی گیر احداث ایستگاه مترو در بخش حسن آباد فشافویه در امتداد خط متروی فرودگاه امام خمینی(ره) بودیم.

  اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری حسن آبادبه مناطق سیل‌زده فیروزکوه

 

 

بخشدار فشافویه اعلام کرد: به تازگی با موافقت شرکت راه آهن، بنا شد در مسیر خط ریلی تهران- قم، ایستگاهی در شهرک صنعتی شمس آباد احداث شود.

وی با اشاره به عبور خط ریلی از جوار شهرک صنعتی، خاطرنشان کرد: اکنون فقط باید بنای یک ایستگاه جانمایی و احداث شود تا بتوان از ظرفیت ریلی برای حمل و نقل استفاده کرد.

در سال گذشته، کریم رئوف بخشدار  فشافویه، به همراه کاظمی منش مدیرکل محترم راه آهن تهران،محمدی معاون فنی و زیر بنایی راه آهن تهران، ترکی معاون بهره برداری ناوگان راه آهن تهران، ح از محل خطوط ریلی و جانمایی ایستگاه راه آهن بخش فشافویه بازدید کردند.

  تجمع اعتراضی برای بلاتکلیفی تملک سلمان آباد فشافویه

 

شهر حسن آباد صاحب ایستگاه مسافربری راه‌آهن می‌شود

جانمایی جهت راه اندازی ایستگاه واقع در خروجی از آزادراه تهران- قم به سمت جاده قدیم تهران- قم در اراضی ملی که به تائید بازدیدکنندگان رسید

این ایستگاه راه آهن به منظور انتقال بار صنایع شهرک صنعتی شمس آباد و همچنین ایاب و ذهاب کارگران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی شمس آباد،شهروندان و اهالی روستاهای تابعه ، نیروهای اداری، فرهنگیان، نیروهای کارگری به شبکه سراسری کشور و همچنین مسیر شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر، ری و پرند از شهر حسن آباد تا میدان راه آهن، و بلعکس  مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی در سال ۱۳۹۹  در مراسم افتتاح ۱۰۵ پروژه راه آهن گفته بود: طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری اجازه نمی‌دهیم ایستگاه‌های راه آهن به خارج شهر منتقل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.