کد خبر : 7538
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 19:32

قاچاق اتباع افغان به خارج از ایران

قاچاق اتباع افغان به خارج از ایران
براساس گزارشاتی که به خبرگزاری فارس ایرانی رسیده ، افرادی به صورت مستمر اقدام به جمع‌آوری اتباع افغان و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌کنند.

 به گزارش کلینی نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس، براساس آمارهای موجود بیشترین جمعیت اتباع خارجی در ایران را افغان‌ها تشکیل می‌دهند، به نحوی که هویت برخی از آن‌ها نامعلوم بوده و تخلفاتی از قبیل ورود و خروج غیرقانونی از کشور را شاهد هستیم.

قاچاق اتباع از صندوق عقب ماشین تا ترکیه

در همین راستا براساس گزارشاتی که تعدادی از اهالی محله جنت آباد تهران در خبرگزاری فارس ثبت شده،  عده ای اوباش در یکی از خیابان‌های خلوت محله مذکور اقدام به جمع‌آوری اتباع افغان بدون مدارک شناسایی کرده و آن‌ها را به صورت قاچاق به خارج از مرزهای کشور منتقل می‌کند‌.

  روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی: شجاعانه کنار بروید

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از گزارشگران ارتباط گرفتیم که وی در این رابطه اظهار کرد: هر روز حدود ساعات ۱۱ الی ۲ بعد از ظهر، تعدادی ماشین با پلاک غیر از تهران در مقابل منزل ما تجمع کرده و تعدادی از اتباع خارجی با ظاهر افغانستانی را در صندوق عقب ماشین سوار می‌کنند، به نحوی که حدود ۱۰ الی ۱۲ نفر داخل ماشین جا شده و احتمالا به کشور ترکیه قاچاق می‌شوند.

 

 

وی‌ به حواشی این اتفاق هم اشاره کرد و گفت: تجمع اتباع افغان در پارک محله ما مشهود است و موجب فسادهای اخلاقی از جمله مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر شده است، که لازم است دستگاه‌های انتظامی برخورد لازم را داشته باشند.

  انتقاد تند نماینده روسیه از اظهارات بورل درباره;سنگ‌اندازی مسکو;

برای پیگیری این مساله به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مراجعه کردیم و ضمن ارائه گزارش فوق، از اشراف این مجموعه نسبت به جرائم مرتبط آگاه شدیم، به نحوی که قول شناسایی و برخورد با این باند فساد را به ما دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.