کد خبر : 1576
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 7:34

به مناسبت هفته سلامت

فعالیت های گسترده مرکز بهداشت حسن آباد فشافویه

فعالیت های گسترده مرکز بهداشت حسن آباد فشافویه
مرکز بهداشتي درماني حسن آباد شهرري، در هفته سلامت فعاليت هاي وسيعي را انجام داده است

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد فشافویه، در هفته سلامت فعالیت های وسیعی را انجام داده است.

این واحد بهداشتی از ابتدای سال جاری به منظور هماهنگی در منطقه جلسات متعددی را با بخشداری منطقه برگزار نمود و پس از برنامه ریزی دقیق موفق به اجرای برنامه های متنوعی در هفته مذکور شد.

برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع فشارخون به صورت روزانه برای مراجعین مرکز، برپایی جلسات آموزشی ویژه بسیجیان منطقه و دانش آموزان و والدین آنها در تمامی مقاطع تحصیلی و اجرای چنین برنامه هایی در ادارات مختلف بخش، از جمله فعالیت های آموزشی بود که در هفته سلامت جهت آگاهی مردم اجرا شد.

  مشکلات شهر حسن آباد از دیدگاه یک وبلاگ نویس

کنترل رایگان فشارخون در مصلی حسن آباد در زمان برپایی نمازجمعه و توزیع جزوات آموزشی، کنترل رایگان فشارخون کارمندان ادارات و بسیجیان نیز از جمله اقدامات پزشکی بود که در هفته سلامت انجام شد. در تمامی این معاینات در صورت مشاهده فرد مشکوک به فشارخون آموزش های لازم جهت پیگیری بیماری و مراجعه به پزشک نیز انجام می شد.

همچنین با هماهنگی های انجام شده با هیئت امنا، کلاس آموزشی و کنترل فشارخون در شهرک صنعتی شمس آباد توسط درمانگاه شهرک انجام گرفت.

گفتنی است بخشدار محترم حسن آباد همکاری بسیار خوب و مناسبی با مرکز بهداشتی منطقه در اجرای تمامی برنامه های فوق داشته است.

  فرماندار شهرستان ری:حسن‌آباد فشافویه قطب اقتصادی پویا و پیشرو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.