کد خبر : 7543
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 12:30

فرماندار ویژه ری: اصلاح و تقویت خطوط مخابراتی در بخش فشافویه ضرورت دارد

فرماندار ویژه ری: اصلاح و تقویت خطوط مخابراتی در بخش فشافویه ضرورت دارد
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم از مشکلات مربوط به برقراری ارتباطات مخابراتی در بخش حسن آباد گلایه و نارضایتی دارند که لازمه اصلاح این وضعیت و تقویت خطوط مخابراتی است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از تارنمای خبر اول نزدیک به فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی، فرماندار شهرستان ری روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مخابرات در بخش فشافویه با حضور مسئولان شرکت مخابرات در بخشداری فشافویه افزود: این بخش جذابیت های بسیار محدودی دارد و در یک نوع بن بست قرار گرفته است.

وی با اشاره به محدودیت های بخش فشافویه افزود: کل مجموعه حاکمیت به دنبال رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار است و فشافویه نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی از الزامات توسعه این بخش را بهبود راه های ارتباطی آن دانست و گفت: اکنون یکی از محدودیت هایی که منجر به نارضایتی مردم ساکن بخش فشافویه شده دسترسی سخت به خطوط ارتباط مخابراتی است.
وی اعلام کرد: برخی مناطق در این بخش حتی تا چند روز با قطعی تلفن ثابت مواجه هستند و این مساله منجر به نارضایتی و گلایه مندی اهالی بخش حسن آباد فشافویه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم از حداقل های امکانات ارتباطی اینجا برخوردار نیستند و بخش فشافویه در  تلفن ساده و ثابت مشکل دارد تا آنجا که فقط یکی از خیابان های آن طی سه سال گذشته با قطعی تلفن مواجه است و ۴۰ واحد صنعتی نیز تلفن ثابت ندارد.

  فرماندار ویژه شهرستان ری: کار جهادی و مدیریت انقلابی تنها راه‌حل مشکلات است

مشکلات مخابراتی به نارضایتی عمومی تبدیل شده است

هادی حسینخانی بخشدار فشافویه نیز در ادامه این جلسه گفت: این حجم از مشکلات مخابراتی در این بخش با وجود گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب پذیرفتنی نیست و این مساله به نارضایتی عمومی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در تمام بازدید های میدانی، ملاقات های مردمی و میزخدمت از دغدغه های مستمری که مردم مطرح می کنند مشکلات حوزه مخابرات به خصوص قطعی تلفن ثابت و ضعف در آنتن دهی موبایل هاست.

حسینخانی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش ها بیشترین میزان را در ارزیابی دارد و لازم است در تمامی بخش های مخابراتی اقداماتی برای ارتقا رخ دهد.

  رفع موانع لکه های صنعتی واقع در اراضی بیجین جاده چرمشهر

 

 

ساکنان مسکن مهر شهر حسن آباد بخش فشافویه بیش ار یک ماهی است، سیستم تلفن ثابت آنان بدلیل وجود جریان برق در یکی از پست های مخابراتی قطع و از مدار خارج شده است.

 براساس اطلاعات بدست آمده توسط پاپگاه خبری کلینی نیوز مشخص شده این شبکه با زیر ساخت تجهیزات کشور کره جنوبی است که به دلیل تحریم کره جنوبی توسط ایران تجهیزات مربوط به آن وارد نمی شود.

شیرزاد یعقوبی شهردار شهر حسن آباد فشافویه در نشست “روز خبرنگار” که در ساختمان شورای شهر حسن آباد برگزار شده بود بیان داشت: با نوسازی انجام گرفته در روشنایی بلوار امام خمینی (ره) توسط شهرداری حسن آباد، بخشی از کابل های برق این بلوار را به سرقت رفته و در تاریکی قرار گرفته است، احتمال می رود سارقان نیز به کابل های مخابراتی شهر حسن آباد آسیب رسانده باشند

در آیین تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه رئیس کل دادگستری استان تهران از پلیس خواست تا برنامه مشخصی برای شناسایی سارقان ارائه دهد و گفت: حضور پلیس در مواجهه با سارقان باید حضوری فعال، تاثیرگذار و قاطع باشد و تاکید بر این است تا نسبت به سارقان هیچ ملاحظه‌ای صورت نگیرد.

  سرپرست فرمانداری شهرستان ری:نابسامانی بازار مسکن در اثر فعالیت دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز است

وی با تاکید بر این مقوله که در مواجهه با سارقان نباید عطوفت و رافت به خرج داد، گفت: از ارائه ارفافات قانونی به این دست از مجرمان پرهیز شود.

گفتنی است، بعد از سالها تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران پیشین و فعلی شهرستان ری، به تازگی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان  ری تاسیس شده است، که به احتمال زیاد با افزایش پرسنل پلیس در این شهرستان مردم شاهد کاهش سرقت اموال عمومی خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.