کد خبر : 2140
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 9:30

نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه:

عدالت در اخذ مالیات عامل استحکام اعتماد مردم به این حوزه می‌شود

عدالت در اخذ مالیات عامل استحکام اعتماد مردم به این حوزه می‌شود
رئیس جدید اداره امورمالیاتی بخش فشافویه با حضور در دفتر امام جمعه شهر حسن آباد، از رهنمودهای حجت الاسلام استیری بهره بردند.

 

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی و ستاد تبلیغات نمازجمعه فشافویه پیش از ظهر چهارشنبه ۸/آذرماه، حجت الاسلام استیری نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه و امام جمعه شهر حسن آباد در این دیدار، ضمن تبریک از انتصاب مدیریت بومی فشافویه با اشاره به اهمیت مالیات در استقلال و اقتصاد کشور اظهارداشت: موضوع مالیات باید به صورت یک فرهنگ جدی و عمومی تبدیل شود و هر شهروندی به این باور برسد که بهره‌مندی از امکانات عمومی نیازمند هزینه است.
حجت الاسلام استیری با اشاره به اینکه اعتماد مهمترین ابزار برای جلب مشارکت مردم است اظهارکرد: مردم باید نسبت به کار کارشناسی متصدیان امورمالیاتی و برخوردعادلانه آنها اطمینان کسب کنند، در این شرایط همه اقشار جامعه مروج پرداخت مالیات برای اطرافیان خود می‌شوند.
امام جمعه حسن آباد تصریح کرد: اگر فرهنگ مالیات جایگاه واقعی خود را در بین عموم جامعه پیدا کند عامل انسجام و وحدت ملی در کشور خواهد شد.
صادق کلیان رئیس جدید اداره امور مالیاتی منطقه فشافویه در این دیدار با ابراز خرسندی از فرصت به دست آمده برای این دیدار بیان داشت: قطعا فرمایشات و نصایح دلسوزانه امام جمعه محترم راهگشای مسیر خدمت به اهالی محروم فشافویه می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.