کد خبر : 1592
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:05

طومار اعتراضی اهالی حسن آباد فشافویه به راه انداری مرکز دفن زباله های سمی

طومار اعتراضی اهالی حسن آباد فشافویه به راه انداری مرکز دفن زباله های سمی
اهالی حسن آباد بخش فشافویه در شهرری با امضای طوماری به راه انداری مرکز دفن زباله های سمی و بیماری زا در اراضی عزیز آباد اعتراض کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، شهروندان حسن آباد اهالی روستاهای تابعه بخش فشافویه، صاحبان واحدهای تولیدی و صنایع شهرک صنعتی شمس آباد، دامداران، کشاورزان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای تابعه و دهیاران بخش فشافویه صبح یکشنبه با امضای طوماری به راه اندازی مرکز دفن زباله های سمی و بیماری زا در اراضی عزیز آباد اعتراض کردند.

اهالی حسن آباد فشافویه این طومار را خطاب به مرتضی تمدن استاندار تهران نوشته اند که در این طومار آمده است:

“جناب آقای دکتر تمدن

استاندار محترم تهران

اینجانبان امضاکنندگان زیر شهروندان حسن آباد اهالی روستاهای تابعه بخش فشافویه، صاحبان واحدهای تولیدی و صنایع شهرک صنعتی شمس آباد (بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه)، دامداران، کشاورزان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای تابعه و دهیاران بخش فشافویه بدینوسیله مراتب اعتراض خود را از راه اندازی مرکز دفن زباله های سمی و بیماری زا در اراضی عزیز آباد که بنا به مجوز صادره از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران صورت گرفته اعلام و اظهار می دارد با توجه به آلودگی زیست محیطی و مخاطرات شدید جانی برای خود و فرزندانمان به هر شکل ممکن از شروع و احداث آن جلوگیری و تأکید می گردد که عواقب آن رأساً به عهده مقامات و مسئولین ذیربط می باشد”.

  ترابی: مسئولین نگاه ویژه ای به ورزش روستایی داشته باشند

لازم به ذکر است، مجوز راه اندازی مرکز دفن زباله های سمی و بیماری زا در اراضی عزیز آباد بخش فشافویه از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران صادر شده است.

انتقال پسماند مواد سمی به حسن آباد، هم اکنون این منطقه را با یک فاجعه زیست محیطی روبه رو کرده و سلامتی مردم این شهر و روستاهای اطراف تحت الشعاع این مواد بسیار خطرناک قرار گرفته است، امیدورایم مسئولان مربوطه با توجه به خواسته اهالی حسن آباد فشافویه به این موضوع رسیدگی کنند.

IMG12563430
IMG12570832
IMG12573414
IMG12575715
IMG12582113
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.