کد خبر : 1619
تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1392 - 7:05

امام جمعه شهر حسن آباد:

شهید بهشتی با سلاح تقوا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد

شهید بهشتی با سلاح تقوا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد
امام جمعه شهر حسن آباد فشافويه گفت: شهيد بهشتي در طول عمر خويش همواره با حركت در مسير ولايت و با سلاح تقوا در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي كرد.

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام بخشی نهاوندی امام جمعه شهر حسن آباد، کریم رئوف بخشدار فشافویه ،سید جواد اشرفی رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد ،کاظم میری آشتیانی شهردار وپیش ازظهرپنج شنبه به منظور تجلیل از قضات حوزه قضایی بخش فشافویه با عبدالرحمان زارع پور رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه و قضات آن حوزه دیدار کردند که در این دیدار سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتری شهرستان ری نیز حضور داشت.

حجت الاسلام بخشی نهاوندی با اشاره به ویژگیهای شهید بهشتی گفت: آیت‌الله بهشتی علاوه بر اینکه معمار دستگاه دستگاه قضایی است، نمونه‌ای از یک انسان عالم، آگاه و اندیشمند است.

  کلینیک «حسن آباد» در دهه فجر ۹۷ افتتاح می شود

وی افزود: شهید بهشتی در طول عمر خویش همواره با حرکت در مسیر ولایت و با سلاح تقوا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.امام جمعه شهر حسن آباد با بیان اینکه شهید بهشتی در اوج مظلومیت ترور شد و به شهادت رسید، بیان داشت: دشمنان همیشه در غفلت به سر می‌برند، چراکه مردان خدا در قلب مردم و ذهن تاریخ برای همیشه جاودانه می‌مانند و هرگز ترور نمی‌شوند؛ شهید بهشتی و دیگر شهدا با نثار خون خود پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کردند.

وی در ادامه با برشمردن خطرات و اهمیت حرفه قضاوت اضافه کرد: در اسلام استقلال قاضی از امور مهمی است که به آن به خوبی اشاره شده است، قاضی باید چنان قدرتی داشته باشد که فقط خدا و کتاب الهی را مافوق خود ببیند و احکام الهی را درباره هر فرد با هر عنوانی اجرا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.