کد خبر : 2027
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 22:42

شهردار حسن آباد:شهرک صنعتی هیچ عایدی برای حسن‌آباد ندارد

شهردار حسن آباد:شهرک صنعتی هیچ عایدی برای حسن‌آباد ندارد
به مناسبت هفته نیروی با حضور جمعی از مسئولین بخش فشافویه از فرمانده نیروی انتظامی بخش تقدیر شد.

 

به گزارش کلینی نیوز، سید میر کاظم آشتیانی شهردار حسن‌آباد، در این دیدار روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶  انجام شد، با بیان این‌که «حسن‌آباد» همسایه خوبی برای تهران شده است، ضمن گلایه در برابر مقام عالی دولت در بخش فشافویه گفت: «عایدات» تهران به حسن‌آباد نمی‌آید، اما متأسفانه مشکلات تهران نصیب حسن‌آباد می‌شود، زمانی که سازمان زندان‌های استان تهران با حجم بالا در حسن‌آباد قرار دارد، باید امکانات هم برای این شهر فرستاده شود.
وی با اشاره به حضور بیش از ۱۱ هزار زندانی استان تهران در زندان حسن‌آباد، افزود: این تعداد بالای زندانی نیاز به تأمین امنیت داشته و برای منطقه هزینه زا هستند و نه‌تنها امکاناتی به شهر نمی‌دهد که گاهی مطالبه امکانات از این شهر نیز دارد.
شهردار حسن‌آباد هیچ‌گونه اشاره‌ای به امکانات مطالبه شده از شهرداری حسن‌آباد نکرد.
ندامتگاه فشافویه که بزرگ‌ترین ندامتگاه استان تهران معروف است، با توجه به روند رو به رشد محبوسین آن، درآیندِه نه‌چندان دور، فشافویه را دچار بحران کم‌آبی خواهد کرد.  معضل کم‌آبی در بخش کشاورزی فشافویه جدی است.
شهردار حسن‌آباد سپس به شهرک صنعتی شمس‌آباد مستقر در کنار شهر حسن‌آباد اشاره کرد و گفت: این شهرک صنعتی هیچ «عایدی» برای حسن‌آباد ندارد، ۳۰۰۰ هزار هکتار صنعت در کنار شهر ما حتی یک ریال به شهرداری نمی‌دهد، هیچ امکاناتی به شهر ما نمی‌دهند و تنها مشکلات تهران به این شهر تحمیل می‌شود.

  فشافویه میزبان مسابقات قهرمانی کاراته کاران کشور

ارزش‌افزوده:

با تأسیس اداره مالیات‌های مستقیم با حمایت‌ها وپی گیری‌های آقای رئوف بخشدار اسبق فشافویه، این امکان فراهم شد تا تمرکز وجوه مالیات‌ها ازجمله دریافت «مالیات بر ارزش‌افزوده» گام‌هایی مؤثرتری را برای آبادانی شهر حسن‌آباد برداشته شود تا از گذر دریافت «مالیات برارزش‌افزوده» از آحاد مردم منجمله صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد و سایر صنایع دایر در شهر حسن‌آباد، شهروندان از آن منتفع شوند.
بر اساس قانون مالیاتی در ایران این نرخ مالیات و عوارض ارزش‌افزوده کالاها و خدمات عمومی از ابتدای سال ۱۳۹۶، ۹ درصد اعلام‌شده است، این مالیات پس از تعیین و تکالیف قانونی برحسب جمعیت هر شهر استان تهران در اختیار شهرداری‌ها هر شهر جهت مصارف عمرانی قرار می‌گیرد.
به گفته یکی از مسئولین در شهر حسن‌آباد، منظور شهردار حسن‌آباد از «عایدی» شهرک صنعتی شمس‌آباد، فروش صدور مجوز ساخت‌وساز در زمین‌های است که توسط صاحبان صنایع از وزارت صنایع قبلا خریداری شده است.
شهردار حسن آباد با بیان این که بخش فشافویه یکی از بزرگ ترین بخش های کشور است، گفت: فرودگاه امام خمینی (ره) به جز سر و صدای هواپیما برای ما هیچ منفعتی ندارد، باید تمام این سازمان های بزرگ مانند فرودگاه امام (ره)، زندان، شهرک صنعتی و مجموعه های دامی برای شهر حسن آباد عایدی داشته باشد.
گفتنی است عواید فرودگاه بین المللی امام خمینی (عوارض شهرداری ، ارزش برافروده فرودگاهی  نصیب شهرداری تهران می شود.

  بسته‌ های کسب و کاردار خانواده‌ محور رونمایی می‌شود

اعتراض آشتیانی  به آن قسمت از عواید مستقیمی است که ازپرداخت جرایم کالای قاچاق  دریافت می گردد و باید  به حوزه قضایی  حسن آباد برداخت شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام استیری نماینده ولی‌فقیه در فشافویه وامام جمعه شهر حسن‌آباد، مهندس ضیایی بخشدار فشافویه، آشتیانی شهردار حسن‌آباد و زندی رئیس شورای شهر حسن‌آباد از زحمات سرهنگ حسینی فرمانده کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد و سروان حسینیان فرمانده  پلیس‌راه جاده قدیم تهران_قم  تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.