کد خبر : 12550
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 8:50

سید حسن نصرالله:سوئد نیز جزو کشورهای در حال مبارزه با اسلام طبقه بندی می‌شود

سید حسن نصرالله:سوئد نیز جزو کشورهای در حال مبارزه با اسلام طبقه بندی می‌شود
سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در پنجمین شب محرم الحرام از تمام حرکت‌ها و اقدامات اخیر که در حمایت از قرآن کریم صورت گرفت، تمجید کرد.

سید حسن نصرالله در مراسم آئین محرم در حومه جنوبی بیروت به واکنش‌ها در برابر سوئد پرداخت و احضار کاردار عراق از سوئد را اقدامی درخور تحسین و تاکید کرد که ابتکار عمل عراق در سطح رسمی مهمترین اقدام در برابر هتک حرمت علیه قرآن کریم بوده است.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه ایران نیز از پذیرش سفیر جدید سوئد در تهران خودداری کرده است، خاطرنشان کرد: «خروج سفیر سوئد از لبنان و ابقای سفیر لبنان در سوئد نیز موضوع مهمی است.»

  وزیر انرژی قطر: تعیین قیمت گاز دست خداست

دبیرکل حزب الله لبنان خواستار عذرخواهی سوئد و دانمارک شد و گفت: «صرف عذرخواهی این دولت‌ها کافی نیست، بلکه این دولت‌ها باید از این رفتارهای توهین‌آمیز جلوگیری کنند.» وی همچنین خواستار قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی کشورها با سوئد شد.

 وی با تاکید بر اینکه اگر دولت سوئد در مسیر توهین امیز فعلی باقی بماند، در زمره کشورهایی که با اسلام و مسلمانان مبارزه می‌کنند، طبقه بندی می‌شود، به دولت سوئد توصیه کرد که معنای جنگ با اسلام را متوجه بشود.

سید نصرالله خاطرنشان کرد: اگر ارزیابی درست باشد که موساد پشت حملات به قرآن است، این به معنای ادامه و تداوم آن است و این به معنای ضرورت تداوم حرکت و اتخاذ مواضع قوی است.

  اعدام 4 عضو مرتبط با سازمان اطلاعاتی رژیم صهیوونیستی موساد در ایران

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از جوانان مشتاق لبنانی خواست که هرگز خارج از دستورات دست به ابتکارات فردی نزنند و تاکید کرد: ما در نبردی نه برای احساس، بلکه برای پیروزی هستیم و پیروزی با گام‌های حساب شده، مدبرانه و محکم به دست می‌آید و در لبنان جایز نیست که اجازه دهیم کسی از آب گل آلود ماهی بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.