کد خبر : 11187
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 9:10

سگ ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد

سگ ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شد
ایلان ماسک از تصمیمات‌اش در توئیتر دفاع کرد و گفت سگ او مدیر توئیتر است

به گزارش کلینی نیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در شش‌ماهگی خرید این شبکه اجتماعی از تصمیمات خود دفاع کرد و گفت که سگ او مدیر اجرایی توئیتر است.

دومین فرد ثروتمند جهان، در گفتگو با جیمز کلایتون از بی‌بی‌سی درباره خرید توئیتر گفت که در نهایت رای قاضی باعث شد که شش ماه پیش او توئیتر را ۴۴ میلیارد دلار بخرد.

او که در طبقه هفتم ساختمان توئیتر مصاحبه می‌کرد، به یک مبل اشاره کرد و گفت شبها آنجا می‌خوابد و به کنایه گفت سگ او مدیر اجرایی توئیتر است.

مدیرعامل توییتر در بهمن‌ماه سال قبل، تصویری از یک سگ توییت کرد که در توضیحش آن را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرده بود.

  خرید توییتر به کجا رسید؟

آقای ماسک درباره اهدافش در توئیتر گفت که مالی است این شبکه اجتماعی حداکثر آزادی بیان را داشته باشد.

او همچنین اخراج حدود هفت هزار نفر از توئیتر را اقدام درستی دانست.

ایلان ماسک از پایه‌گذاران خودروی برقی تسلا و شرکت فضایی اسپیس‌اکس است. او که زمانی ثروتمندترین فرد جهان بود، همزمان با خرید توئیتر بخش زیادی از ثروت خود را از دست داد.

ایلان ماسک در نوامبر ۲۰۲۱ تا دسامبر ۲۰۲۲ نزدیک ۲۰۰ میلیارد دلار از ثروتش را به ویژه به خاطر کاهش ارزش سهام تسلا از دست داد.

از زمان حضور تسلا در توئیتر، این شرکت رویه تجاری بیشتری در پیش گرفته و اکنون کاربران با پرداخت ماهانه ۸ دلار برخی از خدمات از جمله تائیدیه هویت و همچنین توئیتهای طولانی‌تر دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.