کد خبر : 2026
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 9:13

سهم خواهی نماینده شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)به تهران

سهم خواهی نماینده شهرستان بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)به تهران
نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خواستار تسهیم اعتبار ۲۰۰ میلیاردی بوی نامطبوع فرودگاه امام بین شهرستان های مرتبط شد.

به گزارش کلینی نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر پنج شنبه  ۴ بهمن ماه در نشست مشترک مسئولین اجرایی شهرستان رباط کریم با استاندار تهران طی سخنانی گفت: فرودگاه بین المللی امام خمینی در اراضی رباط کریم واقع شده اما عوارض به شهرستان ری می رسد و مردم رباط کریم هم باید از این عوارض منتفع شوند، اگر به دنبال درآمدد پایدار هستیم قطعا باید این فرودگاه بین المللی و شهرستان رباط کریم را منطقه آزاد اعلام کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در حالی این سخنان را بیان می کند که فرودگاه امام خمینی از لحاظ تقسیمات کشوری در بخش فشافویه از توابع شهرستان ری قرارداد.

  برگزاری مسابقات کاراته کشوری جام شیخ کلینی به تعویق افتاد

 آقای آشتیانی شهردار سابق شهرحسن آباد فشافویه گفته بود:فرودگاه امام خمینی (ره) به جز سر و صدای هواپیما برای ما هیچ منفعتی ندارد،

گفتنی است عواید فرودگاه بین المللی امام خمینی (عوارض شهرداری ، ارزش برافروده فرودگاهی  نصیب شهرداری تهران می شود.

نوروزی با اشاره به بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: برای بوی نامطبوع جنوب غرب استان ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و حاضریم با تسهیم این اعتبار بین شهرستان ها مشکل بوی نامطبوع را رفع کنیم.

این سهم خواهی در حالی بیان می شود، تاکنون گزارشی از انتشار بوی  نامطبوع در شهرستان رباط کریم و بهارستان گزارش نشده است.

  سیستم حمل و نقل حسن آباد فاقد زیرساخت مناسب است

انتشار بوی  نامطبوع در مسیر حد فاصل فرودگاه امام(ره) تا پایتخت که منشاء آن نیز شناسایی شده است، هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید استاندار تهران از کانون های آلاینده محیط زیست جنوب پایتخت در جمع خبرنگاران گفته بود: ۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار در حال تخصیص است که ۳۴ میلیارد تومان آن برای تجهیز تصفیه خانه واوان اسلامشهر هزینه و مابقی نیز در دیگر کانون های آلاینده جنوب پایتخت هزینه می شود.

جمالی پور در گفتگویی خبری با بیان اینکه شهرداری تهران برای کمتر شدن بوی ناشی از ذخیره شدن و فراوری زباله های تهران بزرگ و اطراف تلاش زیادی کرده است گفته بود: به رغم تلاش شهرداری هنوز بوی نامطبوع ساکنان منطقه کهریزک را آزار می دهد.
وی گفت: این بو در مسیر حرکت فرودگاه امام خمینی(ره) باعث ایجاد مشکلاتی شده است ضمن اینکه بر بهداشت و روان مردم منطقه نیز تاثیر نامطلوبی گذاشته است.

  دستگیری موادفروش حسن آباد فشافویه با نیم کیلو شیشه 

گفتنی است، مجتمع دفن و پردازش زباله آرادکوه متعلق به شهرداری تهران و در شهرستان ری، بخش کهریزک قراردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.