کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1392 - 9:57

زنگ خطربی آبی در فشافویه به صدادرآمده است

زنگ خطربی آبی در فشافویه به صدادرآمده است
این فاجعه درحال شکل گیری دوباره است این بارنه بخاطر احداث سد،بلکه به دلیل فراهم آوردن مکانی برای خوشگذرانی مردم تهران در دریاچه مصنوعی چیتگر.(ایندگان چه خواهندگفت)

kulayninews. r201261259001

کلینی نیوز-دریک روز گرم تابستانی به دفتر اقای رئوف بخشدار خون گرم وصمیمی وپرکارفشافویه می رویم تا با او مصاحبه  بمناسبت  هفته دولت  داشته باشیم

روز پنج شنبه  روزهای پایانی هفته دولت است ،تقریبا ادارات منطقه تعطیل  است ،بخشدار با چند نفر از اعضای شورای شهر ودهیار ابراهیم آباد جلسه مشترکی را برگزار کرده است.

از ما دعوت می کند که درجلسه  حضورداشته باشیم .قرار است بخشدارفشافویه به اتفاق  اعضای شوراشهر جهت بازدید از مسجد جدید احداث بروند .

مسجد واقع درخیابان شیخ کلینی  حسن آباد واقع است که توسط خیرین کلنگ آن زده شده است ودر حال حاضر درحال بتون ریزی می باشد.

به همراه آقای رئوف بخشدار فشافویه واعضای شورای شهر به غیراز دهیارمحترم ابراهیم آباد به خیابان شیخ کلینی عازم می شویم،

درمیانه ی راه آقای قنبری از کارکنان بخشداری توضیحاتی میدهد ،مسجد با مساحت ۲۵۰۰مترمربع در دو طبقه ودارای مرکز تجاری وفرهنگی می باشد. فرهنگی آن شامل سالن اجتماعات وکتابخانه جهت فعالیت های فرهنگی می باشد.

به مقصد می رسیم  اعضای شورای شهر منتخب واعضاء قدیم شورا شهرونیز حجت الاسلام نهاوندی امام جمعه محترم شهر حسن آباد وآقای اشرفی رئیس سابق شورای شهر دراین جمع حضوردارنند.

  اعتراض شدید بخشدارفشافویه به قطع نا بهنگام برق در بخش فشافویه

ساعت نزدیک به اذان ظهر را نشان می دهد.پس ازاتمام توضیحات همراهان برای ادای نمازبه مصلی شهر عازم می شوند و نماز را به امامت حجت الاسلام نهاوندی اقامه می کنند.

بعدازبرگزاری ادای نماز و تعقیبات نماز در معیت هئیت همراه  به سمت زیرزمین ضلع شمالی مصلی شهر می رویم .

آقای رئوف می گوید:قرار است کلینک بزرگ شهر در اینجا احداث شود و درحال حاضر کارهای پایانی آن مانده است، و تحت نظر امام جمعه شهر فعالیت کند تا حدودی نیازهای اهالی شهر که بخواهند به سمت شهرری یا تهران برونند مرتفع می کندو قریب یک میلیارد تا به امروز هزینه شده است

ناظر پیمانکار توضیحاتی از مراحل پیشرفت کار و پزشک خیری هزینه ی را تقبل کرده و درخواست کرده که نامش مخفی بماند.

بعد از صرف ناهاردرساعت دو بعدازظهر به اتفاق آقای رئوف به ساختمان بخشداری برمی گردیم ساعت حدود سه بعدازظهراست و ما برای انجام مصاحبه اختصاصی خدمت بخشدارمحترم و پرتلاش فشافویه رسیده بودیم.

  بخشدار فشافویه با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد

سرصحبت بازمی شود و مسئله آب فشافویه که از دغدغه های اساسی آقای رئوف است پیش می کشم.

گویا زنگ بی آبی دربخش فشافویه به صدادرآمده است، او بی تدبیری و سیاست زدگی آقای ارتقایی مدیرکل آب منطقه ای تهران را می داند،چرا که آب رودخانه کن و کرج به دشت سرازیر می شود و سفره های زیرزمینی رادر زمان فصل بارندگی پرمی نماید.و در دو فصل تابستان و بهار به غیر ساکنان فشافویه مزارع آنان را نیز سیراب می کند.

بدلیل سرریز شدن آب رودخانه کن به پارک تفریحی چیتگرتهران فاجعه ای انسانی که دوران احداث سدامیرکبیراتفاق افتاده،دوباره درحال شکل گیری است

درآن زمان بدلیل عدم توجه  و بی تدبیری به مکانهای کشت گندم ومزارع با احداث سدامیرکبیر، منطقه فشافویه که در زمان خود به منطقه دشت طلایی معروف بود با خشکسالی مواجه شد و اکثر کشاورزان آن به شهرهای مجاور مهاجرت کردند.

این فاجعه درحال شکل گیری دوباره است این بار نه بخاطر احداث سد، بلکه به دلیل فراهم آوردن مکانی برای خوشگذرانی مردم تهران در دریاچه مصنوعی چیتگر.(ایندگان چه خواهندگفت)

  جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بخش فشافویه برگزار شد

آقای رئوف با بیان اینکه این سیاسی کاری آقای ارتقایی به کاندیدشدن آقای قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی برمی گردد افزود:چراکه برخی امید داشتنددرکابینه او حضور داشته باشند. خود ایشان(آقای ارتقایی) نیز به سیاسی کاری بودن خودنیز معترف است.

رئوف چنان با احساس و با مسئولیت و با ناراحتی از مشکلات بی آبی فشافویه سخن می گوید ،که ناخودآگاه این سئوال پیش می آمد:آیا مردم فشافویه بخاطرکم آبی درآینده این منطقه راترک خواهند کرد؟شایداینطور بتوان آینده را متصور بودکه زنگ خطر بی آبی در فشافویه به صدا در آمده است.(ما امیدواریم چنین نباشد.)

مصاحبه ما تا ساعت پنج بعدازظهر به در ازا کشید و آقای رئوف دراین ساعت با رئیس مرکز اورژانس جلسه ای برای احداث کمپ اورژانس دارد،(فقط می توانیم بگوییم خدا قوت آقای رئوف)

مشروح مصاحبه اختصاصی را درقسمت فشافویه سایت  خبری کلینی نیوز پی گیری کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.