کد خبر : 2206
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 18:36

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد و شهردار جدیدحسن آباد

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اعضای شورای اسلامی شهرحسن آباد و شهردار جدیدحسن آباد
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ششم آبان ماه با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مسائل فرهنگی و هنری شهر موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ضمن تأکید بر اهمیت توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: اشاعه فرهنگ و هنر و تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری مستلزم مشارکت دستگاه‌های همسو در این حوزه است.

موسوی ایجاد همکاری برای راه‌اندازی سینما و ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ساماندهی تبلیغات شهری را ضروری خواند.

  مردم ما را چوپان دروغگو خطاب می کنند

این مسئول فرهنگی گفت: مهم‌ترین عامل برای توسعه و پیشرفت بخش فشافویه، هم‌افزایی، وحدت و یکدلی و پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای است .

وی در ادامه اظهار داشت: مدیران و مسئولان همه خدمتگزار مردم هستند و باید از هر فرصتی برای برنامه‌ریزی و خدمت جهادی استفاده کنند .

موسوی افزود:خدا را شاکریم که شهردار تاجیک و اعضای شورای اسلامی با اداره شهرستان ری همکاری لازم را دارند و با تعامل مستمر این اداره با شهرداری و شورای شهر و سایر نهادها همسو می‌تواند دستاوردهای مطلوبی درزمینهٔ نهادینه ساختن این برنامه‌ها در راستای خدمت به مردم شریف بخش فشافویه داشته باشد.

در این دیدار «محسن تاجیک» شهردار حسن‌آباد با برشمردن اولویت رویکرد مدیریت شهری برای مباحث فرهنگی، برشمردن شاخص‌های برجسته فرهنگی شهر، انتظارات خاص از مدیریت ارشاد ری برای کمک به توسعه فرهنگی «بخش فشافویه»، آمادگی خود و مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی را برای همکاری‌ها اعلام کرد.

  تقدير فرماندار ري از شهردار حسن آباد

تاجیک از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص راه‌اندازی «سینما» و نمایندگی دفتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درآینده نزدیک خبر داد.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هم بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مسائل فرهنگی هنری تأکید نموده و اعلام آمادگی کردند در جهت رفع کاستی‌های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر و شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی شهر گام‌های سازنده‌ای بردارند.

شایان ذکر است شهر حسن آباد با جمعیت بیش از ۴۵هزار نفر، فاقد سینما است و تنها سالن نمایش این شهرمتعلق به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.