کد خبر : 217
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 21:03

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهر حسن آباد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهر حسن آباد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهر حسن آباد کلانتری 176 حسن آباد

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه:مسئول اطلاعات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد با بیان این مطلب که در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش املاک در سطح شهرحسن آباد، اظهارکرد:موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار اطلاعات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.

کیایی افزود: کلانتری با انجام کار اطلاعاتی پس از شناسایی کلاهبردار، روز گذشته وی را در یک عملیات ضربتی در مخفی گاهش دستگیر کردند.

مسئول اطلاعات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد بیان داشت:متهم در تحقیقات صورت گرفته پلیس، این فرد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد که با بررسی کارآگاهان مشخص شد وی به شیوه مشارکت با صاحب زمین در ساخت‌ و ساز آپارتمان و انجام قولنامه صوری با خریداران، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

  افزایش تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی یکی از نقاط حادثه خیز استان تهران

وی در پایان‌ضمن اشاره به تحویل دادن کلاهبردار مزبور به مراجع قضایی، تأکید کرد:شهروندان برای پیش‌خرید یک ملک، بعد از آگاهی از صحت و سُقم و صحیح بودن اسناد ارائه شده از سوی فروشنده، توجه داشته باشند که مراحل انجام قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی که دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر هستند انجام دهند.

کیایی مسئول اطلاعات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد گفت: افرادی که از این طریق اموال خود را از دست داده اند به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.