کد خبر : 13975
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 17:42

دستگیری سارقان ۲۰۰ رأس گوسفند در محدوده حسن آباد فشافویه

دستگیری سارقان ۲۰۰ رأس گوسفند در محدوده حسن آباد فشافویه
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق اتباع و کشف ۲۰۰ رأس گوسفند سرقت شده در محدوده حسن‌آباد فشافویه خبر داد وگفت: سارقان از اتباع کشور همسایه هستند و در پوشش چوپان در دامداری‌ها استخدام و پس از چند روز اقدام به سرقت احشام می‌کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سید رضا عمادالدینی با اشاره به شناسایی سارقان احشام اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام در محدوده حسن‌آباد فشافویه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۸ شمس‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند ۲ سارق که از اتباع کشور همسایه هستند در پوشش چوپان در دامداری‌ها استخدام و پس از گذشت چند روز اقدام به سرقت احشام میکردند که اقدامات تخصصی و فنی پلیس در خصوص شناسایی ۲ سارق آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی هر دو سارق در کمتر از ۲۰ ساعت در محدوده یکی از روستاهای شهر حسن‌آباد شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه سارقان که یک دامداری متروکه بود بیش از ۲۰۰ رأس گوسفند سرقت شده شناسایی و مشخص شد سارقان قصد انتقال احشام را به دیگر استان‌های کشور داشتند.

  نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس خاکیان افلاکی در شهر حسن آباد فشافویه

عمادالدینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به دلایل و مستندات پلیس به سرقت احشام اعتراف کردند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.