کد خبر : 14225
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 15:32

دستگیری سارقان طلای بانوان حسن‌آباد فشافویه

دستگیری سارقان طلای بانوان حسن‌آباد فشافویه
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق زورگیر طلا در محدوده حسن آباد فشافویه این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون چهار مالباخته شناسایی شده‌اند.

به گزارش کلینی نیوز، براساس گزارش خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از بانوان در محدوده حسن آباد فشافویه موضوع سریع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ری، قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی مشخص شد ۲ مرد جوان با یک دستگاه خودرو سواری در ابتدا سوژه‌های خود را در ساعات ابتدایی صبح با پرسیدن آدرس از بانوان پیدا می‌کردند و سپس آنها را تعقیب کرده و در موقعیتی مناسب با تهدید طلاهای آنان را به سرقت می‌بردند.

  با نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) در شورای اداری بخش فشافویه

این مسئول خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و فنی سرانجام در ششم مهرماه امسال مخفیگاه سارقان طلای بانوان حسن‌آباد فشافویه را در شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم به موقعیت اعزام و در یک اقدام ضربتی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها را که در محل بود توقیف کردند.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و دعوت مالباختگان، در بین دیگر سارقان توسط چهار مالباخته شناسایی شدند، که پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.