کد خبر : 2325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 23:05

دسترسی شهر حسن آباد به مترو فرودگاه امام

دسترسی  شهر حسن آباد به مترو فرودگاه امام
خروج شهر حسن‌آباد از بن‌بست موقعیتی چندین ساله خود بنا به نظر کارشناسی شده بااتصال مسیر بلوار چمران در قسمت غربی بلوار اصلی شهر به پل فرودگاه امام میسر می‌گردد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از سایت خبری فشافویه نیوز، ضیایی بخشدار فشافویه گفته است :خروج شهر حسن‌آباد از بن‌بست موقعیتی چندین ساله خود بنا به نظر کارشناسی شده بااتصال مسیر بلوار چمران در قسمت غربی بلوار اصلی شهر به پل فرودگاه امام میسر می‌گردد که می‌بایست این امر هر چه زودتر در دستور فوری اعضای شورای شهر و شهرداری حسن اباد قرار گیرد و در راستای محقق شدن این امر بخشداری فشافویه پیشگام جدی خواهد بود.

با توجه به خواسته‌ی به‌حق و بجای شهروندان حسن‌آباد و نیز نزدیک شدن به زمان افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام ، فاصله دسترسی محلی شهر حسن‌آباد از مسیر بلوار چمران تا ایستگاه مترو فرودگاه کمتر از چهار دقیقه خواهد شد.در صورت تحقق این امر بنا به نظر کارشناسان امر راه و شهرسازی به‌زودی شاهد رشد چشمگیر و تحول شگرف اقتصادی در شهرمان خواهیم بود.

  به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، برگزاری عصرشعر«شه خراسان» در شهرحسن آباد

در سال گذشته محور مواصلاتی جاده فرودگاه امام خمینی (ره) بر روی غیر مسافرین این محور مسدود شد.سرهنگ حامد محمودی، رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران دراین‌باره گفته بود، عبور بسیاری از خودروهای منطقه از جاده فرودگاه امام( ره) به‌جای اتوبان تهران- ساوه را سبب ایجاد ترافیک سنگین در این جاده دانسته و از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در این جاده از ۱۵ اسفندماه ۹۵ خبر داده بود.

این اقدام پلیس غرب تهران با عکس‌العمل شدید امینی ،معاون فنی و امور عمرانی فرماندار ی شهرستان رباط‌کریم مواجه شد و آن را یک اقدام غیر کارشناسی اعلام کرد و گفته است: با این تصمیم مهم‌ترین راه ارتباطی بین جاده تهران- ساوه به اتوبان قم – تهران قطع می‌شود و مشکلات بسیاری برای مردم شهرستان رباط‌کریم و سایر شهرستان‌های هم‌جوار ایجاد می‌کند. امینی در ادامه افزود: با اجرای این طرح، محور فوق کاملاً اختصاصی شده و تنها مراجعه‌کنندگان به فرودگاه بین‌المللی می‌توانند از این محور عبور نمایند.

  انتقاد صریح نماینده ولی‌فقیه در فشافویه از «حضور کم‌رنگ مسئولین» در مراسم مدافع حرم

کمیل قهرمانی عضو شورای شهر حسن‌آباد و عضو شورای اسلامی شهرستان ری و عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی استان تهران در ماه گذشته اعلام کرده است : به‌زودی فرودگاه امام خمینی به حسن‌آباد از ورودی جدید شهرک جانبازان(شهید چمران) از طریق پل مواصلاتی فرودگاه امام خمینی به بزرگراه تهران – قم (ره) به این شهرک متصل خواهد شد.

گفتنی است، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اعلام کرده بود: بلیت یک سفره تهران به فرودگاه امام خمینی (ره) ۶۰۰۰ تومان و بلیت دو سفره ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است و این در حالی است که فاصله تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ۳۵ کیلومتر است و وسایل عمومی دیگر همچون تاکسی و آژانس بیش از ۶۵ هزار تومان کرایه دریافت می‌کنند.

  اروپا با قالب کردن «اینستکس» بجاى تعهدات برجامى خود است

شهر حسن‌آباد مرکز بخش فشافویه شهرستان ری است. این شهر در ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور، شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه واقع‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.