کد خبر : 366
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 19:44

حکمت سرا نایب قهرمان کشور در پرتاپ چکش شد

حکمت سرا نایب قهرمان کشور در پرتاپ چکش شد

به گزارش کلینی نیوز، این رقابت‌ها قرار است در روز‌های ۱۸ و ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در بخش بانوان (به صورت قهرمانی کشور) و ۲۲و ۲۳ فروردین ماه سال آتی در بخش آقایان به صورت بین المللی و قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس

به گزارش کلینی نیوز، این رقابت‌ها قرار است در روز‌های ۱۸ و ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در بخش بانوان (به صورت قهرمانی کشور) و ۲۲و ۲۳ فروردین ماه سال آتی در بخش آقایان به صورت بین المللی و قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزارشد .

اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) و گرامی‌داشت علی باغبان‌باشی از روزپنجشنبه با رقابت ورزشکاران زن آغاز شد.
طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی در این مسابقات بیش از ۱۷۰ ورزشکار زن و ۲۰۰ مرد در مواد مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند و از آنجایی که جام امام رضا مورد تایید فدراسیون جهانی است، شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان می‌کنند.

  سگ‌های ولگرد پایتخت در حسن‌آباد رها می‌شوند

خانم مهدیه حکمت سرا در ماده “پرتاپ چکش” ازبخش فشافویه شهرستان ری با پرتاب ۵۲.۲۵ متر با اختلاف۴ سانتی متر، نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش فدراسیون دو و میدانی ایران نتایج رقابت پرتاپ چکش به شرح ذیل اعلام شد:

– ریحانه آرانی – تهران – ۵۲.۲۹ متر
– مهدیه حکمت سرا- تهران  ۵۲.۲۵ متر
– مائده مومنی- گلستان- ۴۳.۰۲ متر
– ملیکا نوروزی- البرز- ۴۱.۸۴ متر
– مهلا محروقی- خراسان رضوی- ۴۱.۴۰ متر
–  زهره فرزین بقا – مشهد – ۳۷.۷۲ متر

خانم حکمت سرا در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار سایت خبری کلینی نیوز از زحمات مربی خود آقای جمشید بختیاری عضو سابق تیم ملی دو و میدانی کشور و رکورددار مسابقات ملی و آسیایی تشکرو قدردانی کرد.

  خبر خوش استاندار تهران برای شهروندان فشافویه شهرستان ری!؟

گفتنی است، مهدیه حکمت سرا ورزشکار تیم ملی جوانان در رشته ورزشی پرتاب چکش یکی از ۴ مادهٔ پرتابی در دو و میدانی شناخته می شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.