کد خبر : 17227
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 16:01

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از پشتیبانی رسانه‌ای دولت قطر در عملیات طوفان‌الاقصی

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از پشتیبانی رسانه‌ای دولت قطر در عملیات طوفان‌الاقصی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه (۵ اسفند) در حاشیه اجلاس فوق‌العاده وزرای اطلاع رسانی کشورهای همکاری اسلامی "برای غزه" در استانبول با «عبدالرحمن بن حمد بن جاسم بن حمد آل ثانی» وزیر فرهنگ قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: از اقدامات دولت قطر در حوزه پشتیبانی رسانه‌ای «عملیات طوفان‌الاقصی» باید تشکر کرد.

وی افزود: تلاش های دولت قطر را در این راستا مثبت ارزیابی می‌کنیم، امیدواریم بتوانیم فضای همکاری در مورد غزه را با همکاری شما به رویدادهای فرهنگی و هنری اسلامی تبدیل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران تاکید کرد:  امیدواریم با افزایش ارتباطات، تبادل هیات ها و خبرنگاران ارتباط قوی بین بخش های خبری و رسانه ای ایجاد شود و بتوانیم همه این ظرفیت‌ها را برای دفاع از مردم فلسطین بسیج کنیم.

  پاسخ جنبش حماس به توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه؛ «از آزادی تمام اسیران فلسطین تا بازسازی غزه»

اسماعیلی گفت: باید تلاش کنیم همه کشورهای اسلامی هر آنچه از دستشان بر‌می آید برای حمایت از مردم غزه انجام دهند و مسیر حمایت عملی را برای خروج از وضعیت دردناک فعلی فراهم کنیم.

این مقام فرهنگی ایران گفت: در جمهوری اسلامی ایران در حوزه رسانه ای آماده همکاری های بهتر و بیشتر از گذشته با دولت قطر هستیم.

اجلاس فوق العاده وزرای اطلاع رسانی کشورهای همکاری اسلامی “برای غزه” عصر امروز شنبه ۵ اسفندماه با حضور نمایندگان ۵۷ کشور در استانبول آغاز شد.
محور اصلی این اجلاس مساله غزه و اقدامات ضدبشری و جنایات رژیم صهیونیستی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.