کد خبر : 1745
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 14:24

هیئت ورزش های روستایی و بازیهای بومی فشافویه

ترابی: مسئولین نگاه ویژه ای به ورزش روستایی داشته باشند

ترابی: مسئولین نگاه ویژه ای به ورزش روستایی داشته باشند
مهمترین هدف ما رشد و ترویج ورزش در سطح روستاهای بخش می باشد که این کار،جزءباحمایت های تمامی مسئولین مقدر نمی شود .

کلینی نیوز-جواد ترابی مسئول هیئت ورزش های روستایی و بازیهای بومی درگفتگویی ضمن اعلام این مطلب افزود:از همه بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزشی که ما را در این امر خطیریاری می کنند تشکر می کنم

وی همچنین حمایت های اقایان محسن ستاره دهیار روستای کلین و اقای خرسند دهیار روستای زیوان که با دایر کردن خانه ورزش روستایی در روستا حدود۱۰۰نفر از نونهالان و نوجوانان روستا را به سمت ورزش سوق داده است و از اقای قربانی مهر ریئس اداره اموزش و پرورش منطقه فشافویه  تقدیروتشکر نمود .

وی نقش آقای عرب ریئس  نمایندگی ورزش وجوانان بخش فشافویه  پررنگ توصیف کرد وگفت آقای عرب تمامی امکانات رافراهم تا ما بتوانیم ورزش را در روستا زنده کنیم کمال تشکر و قدردانی می نمایم .

  طرح شهری توانبخشی مبتنی بر جامعه در بخش فشافویه

وی در خصوص ترویج اشاعه هر چه بیشتر این ورزش در سطح جامعه گفت ما باید تلاش کنیم تا بازیهای بومی ،محلی در سطح جامعه گسترش یابد و بتوانیم این ورزش را به سطح مدارس بکشانیم تا نوجوانان و جوانان جامعه هر چه بیشتر به سمت این ورزش روی اورند.

وی در ادامه به مشکلات ورزش در روستا افزودند اماکن های ورزشی روستایی بخش به صورت نیمه کاره رها شده اند و مردمان روستا از امکانات ورزشی خوبی بهره مند نیستند و روستاییان برای ورزش کردن (فوتبال،….)می بایست مسافت طولانی را طی وبه شهر مراجعه کنند ،بنده از مسئولین خواهش میکنم نگاه  ویژه ای به ورزش روستایی داشته باشند.

  مهدیه حكمت سرا مقام نخست پرتاب وزنه در رده سنی نوجوانان کشور

آقای جواد ترابی عملکرد هیئت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی را به مناسبت گرامیداشت ایام در دهه فجر ۹۲ برگزار گردیده ارائه نمودند.

۱برگزاری اولین دوره همایش دوچرخه سواری از میدان شیخ کلینی تا مقبره شیخ کلینی روستای کلین

۲برگزاری مسابقات والیبال بانوان در سالن ورزشی تختی

۳برگزاری مسابقات طناب کشی بانوان در سالن ورزشی تختی

۴برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان(زیر ۱۴سال)

ودرانتها مصاحبه  آقای ترابی ازسر کار خانم معصومه اوریات نائب رئیس هیئت و سر کار خانم زهرا غیاثوند مسئول برگزاری مسابقات بانوان هیئت ،فرماندهی پلیس راه حسن اباد جناب سروان کارگر ،فرماندهی حوزه مقاومت بسیج جناب اقای قنبری ،اقای ستاره دهیار محترم روستای کلین و اقای ماشاا…عرب ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و اقای رجبی و نارویی که ما را در امر برگزاری مسابقات یاری نموده اند تشکر و قدر دانی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.