کد خبر : 2289
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 22:46

امام جمعه شهرحسن آباد فشافویه

بعضی‌ها با گذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی(ره) از اهداف امام فاصله گرفته‌اند

بعضی‌ها با گذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی(ره) از اهداف امام فاصله گرفته‌اند
نماینده ولی‌فقیه در فشافویه و امام‌جمعه شهر حسن‌آباد گفت:متأسفانه بعضی‌ها باگذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی (ره) از اهداف امام فاصله گرفته‌اند درحالی‌که ما نیازمندیم بار دیگر اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را مرور کنیم.

به گزارش کلینی نیوز،نماینده ولی‌فقیه در فشافویه و امام‌جمعه شهر حسن‌آباد گفت:متأسفانه بعضی‌ها باگذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی (ره) از اهداف امام فاصله گرفته‌اند درحالی‌که ما نیازمندیم بار دیگر اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را مرور کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر حسن‌آباد، اظهار کرد:۱۴ خرداد سال ۶۸ سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در طول دوران حیات پربرکت خود آن‌چنان تأثیرات بزرگی را در اذهان و افکار عمومی جهان به‌جای گذاشته که تا همیشه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه درادامه افزود: تأثیرات افکار و اقدامات خمینی کبیر (ره) تا آنجا پیش رفته است که حتی شخصیت های برجسته جهان و آنانی که حتی شاید میانه خوبی با انقلاب اسلامی ایران ندارند، در مقابل عظمت و حیات طیبه امام راحل سر تعظیم فرود آورده و از او به‌نیکی یاد می‌کنند.

  آیین بزرگداشت شیخ کلینی(ره) درفشافویه برگزار می‌شود

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد ضمن تأکید برآرمان های امام خمینی (ره) بیان داشت: یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه ما این است که اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را مرور کنیم و آن را فراموش نکنیم، متأسفانه بعضی‌ها باگذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی (ره) از اهداف امام فاصله گرفته‌اند درحالی‌که ما نیازمندیم بار دیگر اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را مرور کنیم.

حجت‌الاسلام‌ استیری در ادامه به مسائل روز جامعه پرداخت و افزود: مشاهده کردید که وزیر امور خارجه آمریکا دوازده خواسته را مکتوب می‌کند و عمل به آن‌ها را شرط بازنگری و تعامل با ایران مطرح می‌کند. این دوازده مورد چیست؟ آنها می‌خواهند ایران کشور ضعیفی باشد، موشک نداشته باشد، توانایی هسته‌ای مسالمت‌آمیز نداشته باشد، از منطقه خارج شود، در سطح منطقه بی‌تأثیر باشد و به‌طورکلی شرایطش مثل بسیاری از کشورهایی باشد که وقتی می‌گویند صد میلیارد دلار بپردازید، بپردازد. اما زهی خیال باطل!{تکبیر نمازگزاران} این شیوه در دوران شاه در ایران حاکم بود اما آلان نه. وبعداز ۴۰ سال!

  شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد شد

خطیب نماز جمعه شهر حسن‌آباد یادآور شد: این تصور که چون ایران با برخی مشکلات اقتصادی مواجه است پس می‌توانند به این بهانه فشارهایی را وارد کنند تصور بسیار غلطی است زیرا مردم ما با بصیرت و هوشیاری بالای خود همواره درصحنه حضور دارند و بارها نشان داده‌اند که این خیالات دشمن کاملاً باطل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.