کد خبر : 1648
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1392 - 9:17

بزودی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی فشافویه افتتاح می شود

بزودی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی فشافویه افتتاح می شود
وجود شهرك صنعتی شمس آباد و فعالیت بیش از 900 واحد تولیدی و صنعتی در بخش فشافویه استقرار اداره كار و امور اجتماعی را ضروری كرده است.

13881 به گزارش خنرنگار کلینی نیوز، بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه قرار دارد.
طبق آمار رسمی بیش از ۱۸ هزار کارگر و کارمند در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند که نشان از نیاز وجود اداره های مربوط به کارگری و کارفرمایی در نزدیکی این شهرک است.
با این حال در بخش فشافویه و مرکز آن شهر حسن آباد که شهرک صنعتی شمس آباد در محدوده آن قرار دارد، هنوز فاقد بعضی از امکانات از جمله اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،مراکز بهداشتی و درمانی مجهز و مناسب و حتی یک واحد انتظامی مستقل می باشد .
با توجه به استقرار بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه و مراکز مهم دامپروری و کشاورزی در بخش فشافویه و حضور دهها هزار نفر نیروی کار ضرورت فعالیت اداره کار دراین بخش دوچندان است .
حدود ۴ سال پیش تاسیس اداره کار و امور اجتماعی بخش فشافویه تصویب و چارت سازمانی آن مشخص شده بود ،اما اجرایی کردن این مصوب به دراز کشیده شد.
بخشداری فشافویه در ماه گذشته بادر اختیار گذاردن ساختمان به این اداره گامی موثر درجهت کاهش مسافرت های برون شهری و اتلاف وقت مراجعین به اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرری صورت داده است

  عملیات اجرایی شهرک پوشاک ظرف یک ماه آینده آغاز می شود

در صورتی که اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در بخش فشافویه مستقر شود مشکلات کارگری و شکایات مربوط به کارگران و کارفرمایان در شهر حسن آباد رسیدگی می شود و کارگران و کارفرمایان برای پیگیری مشکلات خود نیاز به طی مسیر طولانی حسن آباد به شهرری را نخواهند داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.