کد خبر : 2376
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 10:00

بازدید سفیر فنلاند از شهر حسن آباد+ تصاویر

بازدید سفیر فنلاند از شهر حسن آباد+ تصاویر
هری کمراینن:با توجه به قابلیت های موجود در شهرک صنعتی شهر حسن آباد در زمینه های تکنولوژی حفظ محیط زیست و تصفیه آب در شهرک صنعتی حسن آباد سرمایه گذاری می کنیم.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری ، ” هری کمراینن” سفیر کشور فنلاند طی سفر به شهرستان ری ضمن بازدید از شهرک صنعتی و مراکز توریستی شهر حسن آباد فشافویه، ایران را کشوری پهناور در خاورمیانه و دارای فرهنگ غنی و تاریخ کهن و طبیعت زیبا و جذاب دانست و اظهار داشت: ظرفیت ها و قابلیت های موجود در ایران موجب اتصال و ارتباط فی مابین این کشور و فنلاند در موضوعات مختلف اقتصادی، ساسی و فرهنگی می باشد.

وی فنلاند را کشوری کوچک اما دارای تولیدات فراوان برشمرد و افزود: فنلاند آمادگی دارد تا جربیات خود را در زمینه های مختلف تولیدی ، صنعتی و آموزشی  در اختیار کشور ایران قرار دهد.

  مجتمع گاوداری ،حریم امامزاده عبدالله (ع)قلعه نو را تصرف کرده است

وی اظهار امیدواری کرد همکاری های متقابل بین دانشگاه های دوکشور برقرار شود و در ادامه افزود: یکی دیگر از ظرفیت هایی که موجب ارتباط و اتصال بین ایران و فنلاند می شود آموزش هایی است که در دو کشور وجود دارد که می تواند زمینه ساز همکاری های خوبی بین دوکشور باشد.

سفیر فنلاند گفت: برای فنلاند بسیار پراهمیت است که از صنایع و واحدهای تولیدی موجود در حسن آباد دیدن کرده تا زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این شهرک فراهم شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ این توافقات را نقطه عطفی برای ایجاد صلح در خاورمیانه و روابط ایران و کشورهای میانه خواند و عنوان کرد: با انجام این توافق پنجره جدیدی برای ارتباط مناسب و سازنده سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و تجاری بین ایران و دیگر کشورها گشوده خواهد شد.

  نخستین نمایشگاه قرآن کریم در شهر حسن آباد افتتاح می‌شود

سفیر فنلاند در پایان روابط سیاسی بین ایران و فنلاند را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت:امیدوارم با تعامل و همکاری دوکشور زمینه های تبادل اقتصادی و تجاری بیشتری فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.