کد خبر : 11606
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 11:00

امیرحسین علمائی

ایلان ماسک فکر می کند«جرج سوروس»بشریت را دوست ندارد

ایلان ماسک فکر می کند«جرج سوروس»بشریت را دوست ندارد
ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی، مدیرعامل تسلا معتقد است که جورج سوروس میلیاردر آمریکایی از انسان و کل بشریت متنفر است.
به گزارش کلینی نیوز، ماسک در توییتر نوشت: ” شما فکر کنید که سوروس نیت خوبی دارد. اما این در تضاد با واقعیت است و این چنین نیست. او می خواهد بافت تمدن را از بین ببرد. سوروس از بشریت متنفر است”.
براساس گزارش اسپوتنیک، ماسک در پاسخ به اظهار نظر یکی از کاربران واکنش نشان داد که گفته بود سوروس دائما به دلیل “نیت خیر” خود مورد حمله قرار می گیرد و برخی از آمریکایی ها آن را بد می دانند زیرا با اعتقادات سیاسی او موافق نیستند.
فعالیت‌های سوروس به دلیل انباشت منابع پولی و مالی و همچنین رسوایی‌هایش منفی ارزیابی می‌شود. او متهم می‌شود که از سرمایه‌های او بارها در سازماندهی تغییر قدرت در تعدادی از کشورها استفاده شده است.

خود سرمایه‌دار انکار نمی‌کند که پول او به ویژه به انجام “انقلاب نارنجی” در اوکراین در سال ۲۰۰۴ و “یورومیدان” در سال ۲۰۱۳ کمک کرده است. در تعدادی از کشورها او را به دخالت در امور داخلی متهم کردند.

  ایلان ماسک قرارداد خرید شرکت توییتر را فسخ کرد

جورج سوروس هرگز این موضوع را مخفی نکرده که دشمن اصلی او در مسکو نشسته است. او می‌گوید: من معتقدم که جامعه اروپا به اندازه کافی نسبت به روسیه، پاسخ‌های قاطعی نشان نمی‌دهد. به همین دلیل است که سعی می‌کنم توضیح دهم که در واقع چه نوع خطری را به همراه دارد.

روس استرات می‌نویسد: به هر حال، روسیه  با محافظه‌کاری و وفاداری به ارزش‌های سنتی، سازمان دهندگان «نظم نوین جهانی» را با خطر جدی مواجه می‌کند.  به یاد بیاورید که زبیگنیو برژینسکی به مشاور امنیت ملی سابق جیمی کارتر، سی و نهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده گفته بود: نظم نوین جهانی تحت سلطه ایالات متحده علیه روسیه، به هزینه روسیه و بر روی خرابه‌های روسیه ایجاد می‌شود. از نگاه ما، اوکراین پایگاه غرب در برابر احیا شدن اتحاد جماهیر شوروی است.

  صدرنشینی ایلان ماسک و راهیابی ریحانا به جمع میلیاردرها

 دادستانی کل روسیه اعلام کرد که سازمان های سوروس تهدیدی برای بنیان نظم قانون اساسی فدراسیون روسیه و امنیت کشور است.

خبرگزاری فارس در گزارشی تحت عنوان ردپای کارمند ایرانی «جورج سوروس» در رسانه‌های اصلاح‌طلب پرداخته است و می نویسد:مستنداتی منتشر شد که به نقش پررنگ «علی واعظ» در تنظیم متن برجام اشاره داشت. براساس این مستندات، متنی که توسط واعظ و «گروه بین‌المللی بحران» تنظیم شده بود، دقیقا همان متنی بود که چند ماه بعد توسط تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی به ریاست ظریف امضا شد!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.