کد خبر : 2124
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 9:19

مدیرعامل موسسه خیریه امام علی(ع) شهرستان ری

اهالی روستا برای شروع هر شغلی اراده کنند صندوق کارآفرینی امید آماده ارائه تسهیلات

اهالی روستا برای شروع هر شغلی اراده کنند صندوق کارآفرینی امید آماده ارائه تسهیلات
روستای "قلعه محمدعلی خان" از توابع بخش حسن آباد فشافویه اولین روستای هدف توسعه پایدار کشور از سوی گروه تخصصی توسعه روستایی (شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه) انتخاب شده است.

 به گزارش کلینی نیوز، سید اکبر کسایی زاده (کساء) مدیرعامل موسسه خیریه امام علی(ع) شهرری و از خیرین توسعه روستاهای محروم کشور  با اشاره به هدف شکل گیری گروه تخصصی توسعه روستایی از سوی نهادهای مردم نهاد و خیریه ها اظهار کرد: ۱۴۰ موسسه خیریه و NgO فعال در زمینه های مختلف فقرزدایی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در کشور وجود داشت که با ساماندهی و تجمیع این خیریه ها گروه تخصصی توسعه روستایی ایجاد شد.

رئیس گروه تخصصی توسعه روستایی افزود: گروهی ۹ نفره از ۹ موسسه خیریه اعضای هیئت مدیره گروه تخصصی توسعه را شکل داده و پس از شناسایی و بررسی وضعیت ۱۴۰ روستا، روستای “قلعه محمدعلی خان” به عنوان اولین روستای هدف توسعه پایدار کشور به عنوان روستای پایلوت انتخاب شد.

  شرايط صدور سند مالكيت در شهر حسن آباد

وی افزود: مکان های مختلفی از خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان تا قلعه گنج و قم شناسایی شد اما با توافق اعضای هئیت مدیره مبنی بر اینکه روستای پایلوت کشوری نزدیکترین از لحاظ بعد مسافت به پایتخت باشد و با پیشنهاد بخشدار سابق حسن آباد فشافویه این روستا انتخاب شد.

کساء با بیان اینکه قلعه محمدعلی خان ظرفیت های بیشمار پنهانی دارد، گفت: با اینکه ۵۰ سال است در شهر ری سکونت دارم اما از وجود این روستا در جنوب تهران بی اطلاع بودم. اما موفقیت ما در طرح توسعه پایدار روستای محمدعلی خان به تمام کشور تعمیم داده می شود.

  طرح خط انتقال اضطراری تأمین آب شهرک صنعتی شمس‌آباد افتتاح شد

رییس گروه تخصصی توسعه روستایی گفت: اهالی روستا برای شروع هر شغلی اراده کنند صندوق کارآفرینی امید آماده ارائه تسهیلات است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.