کد خبر : 12370
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 10:45

امیرحسین علمائی

انهدام باند سارقان باغات در محدوده بخش فشافویه

انهدام باند سارقان باغات در محدوده بخش فشافویه
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده "بخش فشافویه"، خبر داد.
به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع چند فقره سرقت از انباری باغ‌ها و مزارع در محدوده “بخش فشافویه” بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: عوامل تجسس کلانتری کلانتری ۱۷۶ شهرحسن آباد با تحقیقات محلی محدوده جرم و بازبینی دوربین‌های مدار بسته هویت و مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی کردند.
سرهنگ طرهانی گفت: با پوشش دهی نقاط مورد نظر عوامل گشت کلانتری، هر ۳ سارق که وارد باغ شده بودند دستگیر و در بازرسی اولیه از آنان مقداری کابل و لوازم سرقتی از باغات کشف و به کلانتری انتقال داده شدند.
  بخشدار فشافویه:مدیریت بحران آب نیازمند همراهی و صرفه جویی است

 

وی افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از باغ‌ها در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی، عنوان کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تاکنون ۵ مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه و از متهمان شکایت خود را ثبت کرده و متهمان نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

مطالبه مردمی روستای ابراهیم آباد به فراموشی سپرده شده

همجواری روستای ابراهیم آباد با ندامتگاه بزرگ استان تهران باعث مهاجرت خانواده زندانیان حبس ابد به روستای ابراهیم آباد شده است.

علیرضا زندکریمخانی عضو سابق شورای شهر حسن آباد در رابطه با این موضوع بیان داشت: واقعیت این است که انتقالندامتگاه بزرگ تهران به این بخش باعث افزایش مسایل امنیتی بخش فشافویه شده است.

  جلسه کمیته تخصیص ساماندهی مشاورین املاک در بخشداری فشافویه برگزار شد

او در ادامه افزود: در حالی که حتی یک کلانتری به منطقه اضافه نشده. در روستای ابراهیم آباد که در جوار ندامتگاه بزرگ تهران است، خانواده زندانیان حبس ابد در حال مستقر شدن هستند. این مسایل آسیب اجتماعی برای ما دارد. باید امکانات زیربنایی برای آنها دیده شود.

اعضای شورای شهرستان ری می گویند انتقال ندامتگاه بزرگ تهران به بخش فشافویه باعث مشکلات زیادی برای مردم آن منطقه شده است و ناامنی افزایش یافته است.

ندامتگاه تهران بزرگ در ۱۵ کیلومتری شهر حسن آباد فشافویه و درجاده چرمشهر- ورامین قرار دارد و خارج از حوزه مدیریت شهرداری حسن آباد است.

  17 اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرری رسید شهر حسن آباد بی نصیب ماند

گفتنی است،  در بخش فشافویه تنها یک مرکزپلیس قرار دارد، این مرکز پلیس بنام  کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، در بخش فشافویه مستقر است.

براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران جمعیت فعلی بخش فشافویه بیش از ۸۰ هزار نفر برآورده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.