کد خبر : 2004
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 23:05

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه:

امروز کوتاه آمدن و زانو زدن دربرابردشمن نابخشودنى است

امروز کوتاه آمدن و زانو زدن دربرابردشمن نابخشودنى است
ساده‌لوحانه است امروز اگر کسی تصور کند غربی‌ها و اروپایی‌ها منافع عظیم خود در قبال تعامل با آمریکا را فدای ارتباط با ایران می‌کنند و همین تفکر ساده‌لوحانه منشأ بسیاری از مشکلات کنونی است.

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر حسن‌آباد، یا اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری گام دو انقلاب اظهار کرد: درحالی‌که عده‌اى تحت تأثیر القائات دشمن و محاسبات و تحلیل‌هاى اشتباه خود، نسل جوان را تهدید و مشکل ارزیابى مى‌کنند، رهبر معظم انقلاب در این پیام، این نسل را پرانگیزه و پرتوان معرفى مى‌کند که مى‌تواند و باید مشکلات را حل کرده و گام دوم انقلاب را باصلابتی بیش از گذشته به‌پیش بردارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه قله و مقصد مردم ما را ترسیم کرده و امید می‌دهد که مسیر طی نشده را باید طی کرد تا به قله رسید و مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه بسپار مهم است لذا مسئولان باید به جوانان اهمیت دهند.

خطیب نماز جمعه حسن‌آباد ضمن یادآوری رویش‌ها و ریزش‌های چهار دهه انقلاب اسلامی بیان داشت: درحرکت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، افت‌وخیز زیاد بوده اتفاقات زیادی رخ‌داده، اما حرکت به سمت اهداف اصلی، هیچ‌گاه متوقف نشده و همواره ادامه داشته است. در کنار این رویش‌ها، توبه‌کار و پشیمان از انقلاب هم داشتیم اما رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها بوده است

  اختصاص 300 میلیون تومان کمک به هیئت‌های ورزشی شهر حسن‌آباد

حجت‌الاسلام استیری در ادامه افزود: شما سخنان مبارز خستگی‌ناپذیر و شجاع سید حسن نصرالله را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شنیدید، ابتدا لازم است تقدیر و تشکر کنم از این عالم انقلابی و حزب الهی که در لبنان در جمع عظیمی از مردم در شرایطی که خطر وجود دارد انصافاً سخنرانی بی‌نظیری داشتند و در دفاع از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند. به انقلاب، به امامیه مقام معظم رهبری عشق می‌ورزند، باکمال اخلاص می‌گوید: خدا از عمر من بردارد و به عمر رهبر انقلاب بیفزاید این نشانه عشق و علاقه فراوان به ولی‌فقیه است.

نماینده ولی‌فقیه در فشافویه در ادامه بیان داشت: رهبر انقلاب در این پیام از تعبیر جالبى درباره تحریم استفاده کرده و مى‌فرمایند؛ «انقلاب به برکت تحریم دشمنان، اتّکا به توانایى داخلى را به همه آموخت» و به دنبال آن هفت مورد از اصلى‌ترین دستاوردهاى این اتکا به داخل را بیان مى‌کنند.

  مدیریت سد فشافویه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت

وی تصریح کرد: این نگاه در حالى است که دشمن با تبلیغات و برخى افراد در داخل براثر این موج تبلیغى، تحریم را مساوى با مرگ دانسته و به‌شدت آن را بزرگنمایى مى‌کنند. این بزرگنمایى اگر منجر به تلاش و کوشش بیشتر براى مقابله با آن و رفع مشکلات و شکوفایى اقتصاد مى‌شد، شاید بد هم نبود اما روى دیگر مرعوب بودن نسبت به تحریم، نسخه سازش است. به‌صراحت مى‌گویند چاره‌اى نیست و باید کوتاه آمد. سؤال این است از چه چیزی باید کوتاه آمد؟ از توانایى‌هاى کشور؟! از آرمان‌هاى انقلاب؟! از ارزش‌های انقلابی و اسلامی؟!

وی افزود: ساده‌لوحانه است امروز اگر کسی تصور کند غربی‌ها و اروپایی‌ها منافع عظیم خود در قبال تعامل با آمریکا را فدای ارتباط با ایران می‌کنند و همین تفکر ساده‌لوحانه منشأ بسیاری از مشکلات کنونی است. آمریکا امروز در کانال اروپا حضور یافته است و این خیمه‌شب‌بازی‌ها برای نمایش عصبانیت آمریکا از اروپا فقط برای ایجاد کانال‌های فریب علیه ملت ایران راه‌اندازی می‌شود. امروز امنیت بعضی از کشورهای اروپایی به‌واسطه تعامل بی‌چون‌وچرا با آمریکاست پس چطور می‌توانند علیه آمریکا شمشیر بکشند؟

  تبلیغات زودهنگام یک نامزد احتمالی شورای شهر حسن‌آباد دریک نشریه رسمی

حجت‌الاسلام استیری در ادامه افزود: مقام معظم رهبری تعبیر صریح و روشنى در این خصوص دارند؛ جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند که همه‌ى راه‌حل‌ها در داخل کشور است. این‌که کسى گمان کند که مشکلات اقتصادى صرفاً ناشى از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضد استکبارى و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و «بوسه زدن بر پنجه‌ى گرگ است» خطایى نابخشودنى است. این تحلیل سراپا غلط، هرچند گاه از زبان و قلم برخى غفلت زدگان داخلى صادر مى‌شود، امّا منشأ آن، کانون‌هاى فکر و توطئه‌ى خارجى است که با صد زبان به تصمیم سازان و تصمیم گیران و افکار عمومى داخلى القاء مى‌شود؛ که ملت ما براین گونه اظهارنظرها و اینگونه افکار خط قرمز و خط بطلان می‌کشند{تکبیر نمازگزاران}

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.