کد خبر : 6271
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 10:09

حمیدرضا صیدمحمدی

امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه:غدیر یعنی یک فرهنگ و آن فرهنگ ولایت‌پذیریست

امام جمعه شهر حسن آباد فشافویه:غدیر یعنی یک فرهنگ و آن فرهنگ ولایت‌پذیریست
غدیر، تنها عیدی است برای یک روز، يك اشتباه بزرگ است. غدیر تنها روزی سعید نیست، بلکه فرهنگی سعادت آفرین است.

به گزارش کلینی نیوز،  حجت‌الاسلام میثم درگاهی در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه ۲۴ تیرماه شهر حسن‌آباد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام هادی (ع) و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک ولادت باسعادت امام هادی علیه الاسلام بابیان اینکه: امام هادی (ع) نمونه‌ای از انسان کامل و مجموعه سترگی از اخلاق اسلامی بود. اظهار داشت: ابن شهرآشوب دراین‌باره می‌نویسد: امام هادی (ع) خوش‌خوترین و راست‌گوترین مردم بود.

وی افزود:کسی که او را از نزدیک می‌دید، خوش‌برخوردترین انسان‌ها را دیده بود و اگر آوازه‌اش را از دور می‌شنید، وصف کامل‌ترین فرد را شنیده بود. هرگاه در حضور او خاموش بودی، هیبت و شکوه وی تو را فرامی‌گرفت و هرگاه اراده گفتار می‌کردی، بزرگی و بزرگواری‌اش بر تو پرده‌در می‌انداخت. او از دودمان رسالت و امامت و میراث دار جانشینی و خلافت بود و شاخساری دل‌نواز از درخت پربرگ و بار نبوت و میوه سرسبد درخت رسالت.

نماینده مقام معظم رهبری در بخش فشافویه در ادامه افزود: این پندار که غدیر، تنها عیدی است برای یک روز، یک اشتباه بزرگ است. غدیر تنها روزی سعید نیست، بلکه فرهنگی سعادت آفرین است. فرهنگی که تبیین‌کننده و تحقق‌بخش رمز و راز حقیقت خوشبختی حقیقی بشر و جامعه بشری در ساحت دنیوی و ابدی است.

  پلیس برنامه مشخصی برای شناسایی سارقان ارائه دهد

وی افزود: وقتی خداوند متعال در باب غدیر می‌فرماید «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» می فهمیم که فرهنگ غدیر، موضوع مدیریت جامعه در ساحت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… را در بردارد. پس غدیر یعنی یک فرهنگ و آن فرهنگ ولایت‌پذیریست. ولایتی که قرآن قبولش را تائید کرده و کسانی که بپذیرند تحت ولایت الله قرار می‌گیرند و حزب‌الله نامیده می‌شوند.

حضور ایران در دریای سرخ؛ هراس راهبردی جدید صهیونیست‌ها

حجت‌الاسلام درگاهی بیان اینکه رژیم صهیونیستی به هر حربه‌ای متوسل می‌شود تا از نزدیک شدن ایران به سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کند اظهار داشت: این تحرکات هیچ نتیجه‌ای نداشته است و نفوذ ایران در چارچوب توسعه قدرت راهبردی فرا سرزمینی در حال افزایش است.

وی افزود: این‌یک پیام دارد و آن این است که در شرایطی که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با کمک اعراب ائتلاف ضد ایرانی تشکیل بدهد و به خیال خود حلقه محاصره علیه ایران و محور مقامت را تنگ‌تر کنید؛ ایران با حضور قدرتمند خود بیخ گوش اسرائیل در دریای سرخ خیمه زده است که از نزدیک تحرکاتشان را زیر نظر بگیرد و بدانید اگر دست از پا خطا کند، عاقبت سنگینی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

  نزاع بین دولت‌ها و کشورها گاهی نزاع حق و باطل است

مطالبی را که نمی‌گذارند بشنویم!

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد فضاسازی رسانه‌ای برای تغییر ادراک مردم دانست و اظهار داشت: یکی از ابعاد جنگ نرم علیه ایران، بزرگ‌نمایی مشکلات کشور و کوچک نمایی مشکلات کشورهای حریف یا رقیب است. امروز فضاسازی رسانه‌ای برای تغییر ادراک مردم ما، به‌گونه‌ای است که گویا تمام مشکلات در ایران جمع شده است و کشورهای دیگر خصوصاً غربی‌ها، در رفاه و آسایش به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینید بایکوت رسانه‌ای موفقیت‌های ایران از یک‌سو و سکوت و مستور سازی اعتراضات زنجیره‌ای در غرب به خاطر مشکلات اقتصادی از یک‌سو دیگر هست، در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا اعتراضات مردمی علیه سیاست‌های دولت‌ها به‌ویژه درزمینهٔ ناتوانی از مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار تورم افسارگسیخته شدت گرفته است. بی‌تفاوتی دولتمردان غربی به مطالبات و مشکلات مردمشان نشان از همین بی‌تدبیری ایست اینها واقعیت غرب است.

  مصوبه و قانون انتقال مرکز پسماند به فشافویه وحی منزل نیست

حجت‌الاسلام درگاهی با اشاره به هفته‌ی بهزیستی و ضمن تقدیر از خدمات این سازمان بهزیستی، بیان داشت: عزیزانی که در حال خدمت به خلق هستند آن‌هم قشر زخمت کش قشر سخت‌کوش و مستضعف جامعه انشا الله مأجور باشند. حقیقتاً می‌توان گفت کار ویژه سازمان تأمین اجتماعی در جمهوری اسلامی باز توزیع عادلانه درآمدها میان اقشار مختلف جامعه به‌خصوص طبقات آسیب‌پذیر از طریق سازوکارهای حمایتی و درمانگری است تا بتوان از این طریق به جامعه‌ای پویا و رو به رشد با امید به فردای بهتر دست پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.